Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:49:17 GMT

هویج ارزان شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۴۵۸۹

هویج ارزان شد

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران گفت: با خنک‌تر شدن هوا، هویج تولیدی از سایر شهرستان‌ها نیز به بازار تزریق خواهد شد و با افزایش عرضه مجددا هم شاهد کاهش قیمت هویج خواهیم بود.

اسدالله کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأیید این خبر که قیمت هویج کاهش یافته است، اظهار کرد: گزارش‌های میدانی رسیده از میادین میوه و تره بار تهران حاکی از آن است که قیمت هویج از روز گذشته هویج از ۱۳ هزار تومان تا ۱۷ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: التهابات بازار نسبت به چند هفته گذشته کاهش یافته و امید است که کاهش قیمت هویج ادامه دار باشد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تهران گفت: البته این موضوع طبیعی است و با خنک‌تر شدن هوا، هویج تولیدی از سایر شهرستان‌ها نیز به بازار تزریق خواهد شد و با افزایش عرضه مجدداً هم شاهد کاهش قیمت هویج خواهیم بود.

کد خبر 517062

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هویج قیمت میوه و صیفی جدیدترین قیمت میوه و تره بار جدیدترین قیمت میوه و تره بار در بازار قیمت میوه و تره بار امروز اصفهان نرخ روز قیمت میوه و تره بار قیمت میوه آنلاین قیمت میوه در مغازه ها قیمت هویج کاهش قیمت هویج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت هویج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت چند دلار شد؟

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۰ سنت معادل ۰.۱۱ درصد کاهش، به ۸۸ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۳ سنت معادل ۰.۱۶ درصد کاهش، به ۸۲ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد ماه آتی هر دو شاخص، روز دوشنبه، با بیش از یک درصد کاهش، بسته شد.

نفت خام که پس از واکنش ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در اوایل آوریل، به بالاترین حد از اکتبر صعود کرده بود، در مسیر ثبت چهارمین رشد ماهانه در آوریل قرار دارد. مناقشات در خاورمیانه و اوکراین و محدودیت عرضه اوپک پلاس، قیمت نفت را تقویت کرده است اما ابهامات در خصوص سیاست پولی آمریکا و ذخایر بالای محصولات نفتی، بر دورنمای تقاضا برای نفت، سنگینی می‌کند.

ئیپ جون رونگ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی در این باره گفت: ادامه مذاکرات برای آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، باعث شده است نرخ ریسک اضافی در قیمت نفت، ضعیف‌تر شود و همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا هم باعث احتیاط در کوتاه مدت شده است. نگه داشتن نرخ‌های بهره بالا به مدت طولانی‌تر، ممکن است باعث رشد بیشتر ارزش دلار شده و ریسک‌هایی را برای دورنمای تقاضا برای نفت ایجاد کند.

مذاکره کنندگان حماس پس از گفت‌وگوها با میانجی‌های قطری و مصری درباره پاسخ به پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی، برای مشاوره با مقامات ارشد، روز دوشنبه قاهره را ترک کردند.

دو منبع امنیتی مصری اظهار کردند: انتظار می‌رود این هیات دو روز دیگر، گزارش دهند. در حالی که نمایندگان حماس به قاهره رفتند، ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه، جان باختند. نیمی از قربانیان در شهر رفح بودند که رهبران خارجی از رژیم صهیونیستی می‌خواهند به آن حمله نکند.

در این بین، ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در منطقه دریای سرخ، کفی را برای قیمت نفت ایجاد کرده و اگر اختلال عرضه پیش بینی شود، ممکن است نرخ ریسک اضافی در قیمت‌ها منعکس شود.

بر اساس گزارش رویترز، در بخش اقتصادی، سرمایه‌گذاران منتظر نشست اول مه فدرال رزرو هستند و از آنجا که نرخ تورم بالاتر از هدف بانک مرکزی آمریکا باقی مانده است، بازار انتظار هیچ گونه کاهش نرخ بهره را ندارد که می‌تواند دلار آمریکا را تقویت کرده و به تقاضا برای نفت ضربه بزند.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷