Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چهارمین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیسی نوبت به حمید سجادی رسید.وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که به قول سید ابراهیم رئیسی چهره ای کاملا و ورزشی است و می تواند گره از خیلی مشکلات در ورزش را باز کند.
سجادی در حالی مقابل نمایندگان مجلس قرار گرفت که از روزهای قبل او و تیمش تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی آغاز کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

او ابتدا گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس را در خصوص حمید سجادی ارائه کرد و در این باره گفت:«ابتدا ارزیابی تحصیلات و تخصص وزیر پیشنهادی،نگاه تخول خواه،میزان اطلاع وزیر از اسناد بالادستی و توجه به منافع  ملی،داشتن شجعت در فعالیت مربوطه.
مدارک ایشان به وزارت علوم نامه زده شد که در پاسخ گفته اند در مدرک دکترا تخصصی تربیت بدنی،مدیریت و برنامه ریزی از واحد علوم تحقیقات مورد تایید است.
اعم موضوعاتی که در کمیسیون مطرح شد ۵ موضوع صحبت شده است.ائول انجام تغییرات مدیرتی در سطوح ملی و استانی.توجه بیش از یش به خوزه جوانان.

تغییرات بنیادی در کمیته ملی المپیک
سامان دهی واگذاری سهام باشکاه های استقلال و پرسپولیس در سازمان بورس و اوراق بهادار.
استفاده راهبردی از دیپلماسی ورزشی و استفاده از امکانات میزبانی در مسابقات بین المللی.
در بررسی های به عمل آمده از برنامه های ارائه شده توسط آقای سجادی ایشان ضمن نظر داشت به ماهیت و ساخت نظام ورزشی کشور و امور مربوط به جوانان یکی از نگرانی های خود را به امور جوانان اختصاص داده اند و با توجه به زد و بندهای ورزشی قول مساعد داده اند تا ضمن آسیب شناسی،برخورد لازم را داشته باشند.
ازدواج جوانان،تحکیم خانواده،کم تحرکی عمومی،گرانی انجام تمرینات ورزشی و ایجاد بسترهای لازم در جهت آحاد جامعه از امکانات ورزشی و مهاجرت ورزشکاران نظر موافق خودشان را اعلام کردند.
۵۵ درصد برنامه های پیشنهادی ایشان منطبق نیست و ۶۰ درصد برنامه ها نیز همسو نیست.در ۱۶ درصد به اسناد بالادستی اشاره نشده است که ماحصل این موضوعات که ما در کمیسیون فرهنگی دو نشست با آقای سجادی داشته ایم که یکی از این جلسات بیشتر از ۳ ساعت طول کشید.بحث های مفصلی را داشته ایم.در خصوص معاملات ورزش،مافیا،فساد و دغدغه هایی که همکاران ما داشته اند بحق های مفصلی داشت اما متاسفانه در این جلسات به هر دلیلی نتوانستند آقای سجادی نتوانستند دوستان 

یزدی خواه نماینده مخالف وزیر ورزش و جوانان گفت: سجادی از افتخارات ورزسی ما است.ما کمتر ورزشکاری داریم که در سطح آسیا این همه افتخار آفریده باشد و پرچم ما را بالا برده باشد.بنده برای ایشان احترام قائل هستم اما مخالفت بنده با ایشان در خصوص شخصیت شان نیست. ایشان در مجلس نهم در همین جایگاه معرفی شدند که ۱۳۷ نفر مخالفت کردند و آرا ایشان ۸۶ نفر موافق بود.سال ۱۳۹۰.از آن زمان به بعد کار شاخص ورزشی از ایشان در کشور ندیدیم که این رتبه و جایگاه را ارتقا ببخشند.  ایشان در حوزه دوومیدانی باعث افتخار هستند و رکوردهای  شان هنوز جابجا نشده است اما در بحث مدیریت بحث زیاد است.چرا در سال های قبل در فدراسیون دوومیدانی رییس دوومیدانی نشدند؟ دولت آقای رئیسی دولتی مردمی است که می خواهد در خصوص طبقات محروم جامعه خدمات ارائه کند.من می گویم که آقای سجادی در چند تا حوزه لاکچری فعال بوده است.در اسبدوانی و بیلیارد و بولینگ.آخرین حضور ایشان در ایران مال بوده است.با هزاران میلیارد تومان سرمایه گذاری.یکی از ده مجتمع تجاری دنیاست.برای من سوال است که آقای سجادی که می خواهد کار ورزشی کند باید با ایران مال قرارداد ببندد؟چرا نرفت جنوب شهر؟روحیه ایشان متمایل به اشرافی گری است و با دولت مردمی سیزدهم تناسبی ندارد. در شورای عالی تربیت بدنی دو معاون رییس جمهور عضو هستند و ۹ وزیر عضو هستند.دبیر این شورا وزیر ورزش و جوانان است و من احساس می کنم ایشان این ظرفیت را نمی توانند تکمیل کنند.ضمن اینکه حضور افراد قائم به فرد است و جانشین قبول نمی کنند.من در این زمینه تردید دارم. نکته بعدی این است که این روزها خیلی ها سفارش می کنند برای ایشان.که رای بدهید.این شبهه دارد ایجاد می شود که ایشان اگر رای بیاورد بدهکار آن قدرت های لابی گری است و ایشان را مدیریت می کنند.یکی از دلایل مخالفت بنده این است. در حوزه جوانان بحث زیاد است.تخصص ایشان ورزشی است.در جوانان ،طلاق،اعتیاد و ... است و برنامه ایشان برنامه خوبی نبود.در تبصره ۱۶ برای حمایت از ازدواج جوانان رقمی در حدود چند ده هزار میلیارد تومان گردش دارد.۵۰۰ هزار نفر بخواهند ازدواج کنند شما رقم را حساب کنید.من احساس می کنم ایشان توانایی اش را ندارند.

پس از یزدی خواه، محمد مهدی فروردین نماینده فیروزآباد فارس که مخالف وزیر پیشنهادی است به پشت تریبون آمد و گفت: یادمان باشد که می خواهیم وزیری انتخاب کنیم برای دولتی که امید مردم است نه لیبرال و ناکارآمد و ناامید.حضرت آقا می فرمایند انتخاب افرادی که خود شائبه رانت دارند و حکم انفصال در پرونده شان است این دیگر برای ما حجت است. ایشان مدعی هستند می خواهند وزیر باشند.سی سال نقش اول را بازی کرده اند در حوزه ورزش.شما مدیر بودید و در حال حاضر مشاور مهرعلیزاده و قائم مقام زورخانه هستند.آقایی که در مناظره ها همه چیز را به مسخره می گرفتند.کشور در یکی از حساسترین روزهای خودش قرار دارد و حق اشتباه کردن نداریم.همانطور که انتخاب مردم در انتخاب رییس جمهور درست بود حالا نوبت ماست که با انتخاب یک وزیر پاکدست سعی کنیم قوه ها را بالانس کنیم.تنها راه برون رفت این است که انقلابی فکر کنیم و انقلابی تصمیم بگیریم.محرومان ما را انتخاب کرده اند و مسئولیت داریم.ما باید امانت دار باشیم برای این مردم.راه صیان این است که افراد مرفه بی درد وارد کابینه شوند.در یک کلام،کسی می تواند این کشتی به گل نشسته را خارج کند که از جنس انقلاب و ورزش باشد.ایشان مدعی هستند در دولت انقلابی وزیر باشند.جمگ که تمام شد ایشان ۱۹ ساله بودند.این ظلم است در حق دولت انقلابی.انتظار است مجلسی که ترکیبش را پاسداران،جانبازان،دست های قطع شده و ...تشکیل می دهند رای ندهند به کسی که یک ساعت ایثارگری ندارد.اینها اشرافی هستند و در بزنگاه ها موضع خوبی نداشته اند.امروز باید جواب دندانشکنی به افرادی بدهیم که می خواهند از بیرون مجلس روی ما تاثیر بگذارند.اگر شما دلتان برای ورزش می سوزد من جگرم می سوزد.من از زمین های خاکی آمده ام.آقای سجادی اعلام کنند کدام قدم را برای مردم برداشته اند.امروز باید ثابت کنیم که مجلس ما مجلس پرشین خودرو،سایپا و ایران مال نیست.

زمانی که معاون قهرمانی وزارت خانه بودند دو نفر از دوستان تاجر خودشان را رییس فدراسیون کردند.چرا می گویید ایشان ورزشی است؟اما این نیست که هر مدیر تحصیل کرده ورزشی شایسته باشد.ورزش امروز یک فرصت است و اگر خوب مدیریت نشود تهدید است.اینها برای نظام هزینه نداده اند و اصلا اصلح نیستند.

۲۵۱ ۲۵۱

کد خبر 1548423

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی آقای سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی صبح امروز (یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: روز جهانی کارگر را به کارگران شریف و پر تلاش، این رزم‌آوران عرصه معاش و یاری‌‍گران واقعی در مشارکت تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. همچنین سالگرد شهادت استاد مطهری را گرامی داشته و مقام شامخ روز معلم را به باغبانان بوستان پر شکوفه دانش و فرهنگ در ایران، آموزگاران، فرهنگیان و همکاران عزیز تبریک می‌گویم.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز شورا‌ها به تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تذکری خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: سد بلطاق جهت تامین آب شرب شهرتان بویین میاندشت همچنان در راهرو‌های سازمان آب منطقه‌ای با تعلل بیش از حد دست به دست می‌شود و ظاهراً جنابعالی و همکارانتان هیچ اراده‌ای برای حل اساسی‌ترین مشکل مردم و تامین آب شرب ندارید و مردم آن منطقه آبخیر، اراده‌ای برای رفع مشکلشان در وزارت شما نمی‌بینند، بسیار دردآور است که همت اصلی آن وزارت و مسئولان استانی با بودجه‌های کلان، انتقال آب خلیج فارس برای مرکز استان است. گویی قرار است فاصله طبقاتی بین محرومان و ثروتمندان بیشتر و بیشتر شود. جناب وزیر؛ ما را در گلیم خود جایی نیست و آنان که پایشان را از گلیم نداشته خود دراز‌تر می‌کنند، در نظر شما مقرب‌تر هستند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: در این اوضاع سخت معاش که کشاورزی در حال نابودی و کشاورزان به دلیل بی برنامه گی دولت در امر کشاورزی زمین گیر شده اند آب منطقه‌ای به جای مرحم نهادن بر جراحت این عزیزان، احکام متعدد جریمه برایشان صادر می‌کند و بسیاری از پمپ و لوله چاه‌های کشاورزی را بیرون کشیده و مخارج سنگین بر روی دست کشاورزان می‌گذارد و علناً کار‌ها خلاف قانون می‌کند و هیچ دادرسی به داد کشاورزان مفلوک نمی‌رسد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: متاسفانه به صراحت می‌گویم امروز پدیده شوم ربا خواری در حال افزایش است. مردم گرفتار و بدهکار جهت حل مشکلات خود و برای دریافت وام تسهیلات به بانک مراجعه می‌کنند و بانک‌ها حتی با سخت‌ترین شرایط متقاضیان را ناکام گذاشته و مردم نا امید از بانک به سوی قرض از افراد با شرایط ربا می‌شوند. حتی مصوبات مجلس و دولت در پرداخت تسهیلات و بخشش سود و دیرکرد وام‌های کشاورزی نیز از سوی بانک‌ها یا اجرا نمی‌شود و یابا تاخیر گسترده همراه است.

محمدصالحی خطاب به وزیر ورزش و جوانان، خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: دوست و رفیق بازی مدیریتی در استان اصفهان تنها جامی است که مدیران شما بالای سر می‌برند. لطفا هرچه زود‌تر قبل از آنکه در رنکینگ جهانی صاحب رتبه شوند به این بازی مار و پله خاتمه دهید تا بیش از پیش ورزش استان به قهقرا نرود. «ز نیرو بود مرد را راستی، ز سستی کجی زاید و کاستی».

این نماینده مردم در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کمبود کود شیمیایی در انبار‌های شهرستان‌ها کشاورزان را به درد سر انداخته و اکنون که اوج کشت و کار است کود سهمیه‌ای نیست چرا قبل از موعد کشت مجموعه شما به فکر تامین نیست و از حالا کشاورزان در موعد کشت باید غم و درد بکارند و موقع داشت حرص بخورند و در هنگام برداشت رنج و ناکامی درو کنند.

وی در ادامه با انتقاد از برنامه کشاورزی وزارت جهاد عنوان کرد: بهار کمبود کود کشاورزی،   تابستان قطعی برق چاه‌های کشاورزی و حذف سهمیه گازوئیل، پاییز نا به سامانی بازار صادرات محصولات کشاورزی و زمستان پیگیری ابلاغ و اخطار و جریمه‌های کشاورزان از سوی آب منطقه ای!

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: در یک سال اخیر شاهد شهادت و جانبازی بسیاری از عزیزان فراجا بودیم. ماموریت‌های گسترده و دشوار این عزیزان از یک سو و سختی معیشت خانواده آنها از سوی دیگر هر وجدان بیداری را وادار به تامل می‌دارد. آنگونه که شایسته این افراد است در حقوق، مزایا و تامین معاش آنها اقدام جدی و اساسی صورت گیرد.

وی خطاب به وزیر بهداشت تاکید کرد: ضمن تشکر از مساعدت‌های مسئولان وزارت در توسعه مراکز درمانی، ضرورت دارد در تامین پزشکان متخصص به ویژه پزشک جراح داخلی و مغز و اعصاب در این منطقه توجه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند