Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:10:20 GMT

کنگره ملی شهدای استان ایلام آبان ماه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۴۶۵۰

کنگره ملی شهدای استان ایلام آبان ماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان بنیاد شهید، بنیادحفظ آثار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس دروازه ورود به کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام است و نماد برنامه‌های کلان این هفته باید در شهر به شهر و روستا به روستا برافراشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، کمک‌های مؤمنانه، اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح‌های مسکن محرومین و آبرسانی به روستاها، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمد حسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام نیز در این جلسه گفت: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح ادارات و در سطح نیروهای نظامی و انتظامی استان تشکیل شده است و همه دستگاه‌ها ملزم به تدوین و اجرای برنامه‌های این هفته در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس، یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با سخنرانی ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری تجلیل می‌شوند و جامعه پیشکسوتان استان ایلام نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

کد خبر 5289284

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه ایلام کنگره شهدا ایلام ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا محرم 1400 بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون اردبیل محدودیت های کرونایی خراسان رضوی هفته دفاع مقدس استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس

ایسنا/ایلام هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس«محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.
بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.
وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند