Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نصیرایی در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه) گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را قرائت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه نوبت عصر روز چهارشنبه ۳ شهریور مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گزارش این کمیسیون در مورد رأی اعتماد به سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد انطباق برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش با اسناد بالادستی گفت: ۵۵ درصد برنامه‌های پیشنهادی سجادی با اهداف برنامه‌های توسعه هماهنگ نبود و ۶۰ درصد اهداف همسو با اسناد بالادستی نبود. علاوه بر آن، در برنامه‌های وی به ۱۶ درصد احکام بالادستی اشاره نشده بود.

نصیرایی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی دو نشست با وزیر پیشنهادی برگزار کرد که هر نشست دو ساعت به طول انجامید و بحث‌های مفصلی در مورد معاملات در حوزه ورزش، مافیا و فساد در این حوزه مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: متاسفانه توضیحات ایشان نظر اعضای کمیسیون فرهنگی را تامین نکرد و اکثریت اعضا از توضیحات وزیر قانع نشدند و به صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای تصدی این جایگاه رای منفی دادند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



کمیسیون فرهنگی صلاحیت حمید سجادی را تأیید نکرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که اکثریت کمیسیون فرهنگی از صحبت های سجادی قانع نشد و به صلاحیت او رأی منفی داد.

یزدی خواه: روحیه سجادی متمایل به اشرافی گری است

سیدعلی یزدی خواه نماینده تهران به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: روحیه سجادی متمایل به اشرافی گری است و تناسبی با دولت مردمی ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فروردین: وزیر پیشنهادی ورزش از جنس انقلاب نیست

محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: شخصی می تواند این کشتی به گل نشسته ورزش و جوانان را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد، این ویژگی در آقای سجادی در این ۴۲ سال عمر انقلابی دیده نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



کوچکی نژاد: وزیر پیشنهادی ورزش یک قهرمان ملی است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیان کرد: این اولین بار است که یک وزیر ورزش از جامعه ورزشی که دارای تحصیلات و تخصص در این حوزه است به مجلس معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید سجادی کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا