Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:27:36 GMT

عملیات اجرایی نخستین مجتمع گلخانه‌ای شهرکرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۴۱۳

عملیات اجرایی نخستین مجتمع گلخانه‌ای شهرکرد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد رفیعی با بیان اینکه مجتمع گلخانه‌ای شهرکرد به کشت سبزی و صیفی اختصاص یافته است، اظهار کرد: این گلخانه در زمینی به مساحت بیش از ۵۲ هزار متر مربع احداث می‌شود که فاز نخست در مساحت ۳۴ هزار متر مربع تسطیح و پی‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: در روستای دستگرد سه پروانه احداث مجتمع گلخانه‌ای به مساحت ۱۷ هکتار صادر شده که به زودی عملیات اجرایی احداث دو مجتمع دیگر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرکرد مهمترین مزیت توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای را مسائل اقتصادی و صادراتی آن برشمرد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، صرفه‌جویی در مصرف آب، افزایش بهره‌وری، امکان کاشت و برداشت محصول در تمام فصول، امکان مقابله با خسارت به واسطه کنترل و اقدامات پیشگیرانه از سایر مزایای کشت‌های گلخانه‌ای است.

کد خبر 5289067

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد رفیعی شهرکرد کشت گلخانه ای جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا محرم 1400 بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون محدودیت های کرونایی اردبیل خراسان رضوی گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد