Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@10:15:02 GMT

◄ سفر همچنان ممنوع

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۵۰۷

◄ سفر همچنان ممنوع

تین نیوز

با نزدیک شدن به تعطیلات پایان هفته ممکن است برخی از شهروندان تصور کنند که محدودیت های جاده‌ای تردد لغو شده باشد و از این رو قصد سفر داشته باشند، موضوعی که رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با یادآوری ادامه ممنوعیت های تردد تاکید کرده که اجرای طرح منع تردد سراسری دستکم تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه به قوت خود ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت اجرای طرح منع تردد سراسری در جاده های کشور از حدود دو هفته پیش آغاز شده بود، گفت: اجرای این طرح بنا بر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا همچنان و دستکم تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز هر تصمیمی که از سوی ستادملی مقابله با کرونا اتخاذ شود، اجرا می‌شود.  

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح منع تردد سراسری همچنان و با قوت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همانند روز اول اجرای طرح، طرح منع تردد بین استانی در حال اجراست و ماموران پلیس با حضور در ورودی و خروجی های بین استانی از تردد خودروها جلوگیری کرده و آنان را مبدا باز می‌گرداند.  

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  ادامه داد: خودروهای متخلف نیز بسته به وضعیت آن استان یک میلیون یا ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

شیرانی درباره اینکه آیا پس از ساعت ۲۴ روز جمعه منع تردد لغو شده و تردد خودروها عادی می شود یا خیر به ایسنا گفت: در این مورد در جلسه ستادملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود و هر تصمیمی که گرفته و به پلیس ابلاغ شود، اجرا خواهد شد. اما اگر تصمیم جدیدی هم گرفته نشود، مطابق مصوبه قبلی و بر اساس وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرها محدودیت های ترافیکی اجرا می شود. در نتیجه اینطور نیست که محدودیت های سفر برداشته شود.  

به گفته وی، اجرای طرح منع تردد شبانه نیز همچنان در تمام شهرهای کشور اجرا می شود و خودروهای فاقد مجوز از ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد اجازه تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.  

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از شهروندان خواست که از انجام سفر و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا با سرعت بیشتری بتوان از شرایط دشوار کرونایی عبور کرده و چرخه انتقال متوقف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: منع تردد خودروها سرهنگ احمد شیرانی محدودیت های جاده ای طرح منع تردد سراسری اجرای طرح منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران