Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در آئین تکریم و معارفه معاونین سیاسی سابقه و جدید دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ انقلاب قرار داریم، گفت: آغاز فعالیت دولت سیزدهم با آغاز اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصادف شده و کارگزاران این دولت به عنوان مجموعه‌ای که با رأی ملت بزرگ ایران توفیق خدمتگزاری یافته‌اند، مصمم هستند خدمتی شایسته به مردم ایران اسلامی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی اظهار داشت: الگوی عمل دولت سیزدهم دقیقاً منطبق بر محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که گذشته را به دقت مورد بررسی قرار داده و برای جبران نقصان‌ها و کارهای بر زمین مانده از توفیقات و دستاوردها الگوبرداری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: لازمه جبران کاستی‌های گذشته و البته عمل به مأموریت‌های چله‌ی دوم انقلاب اسلامی کار جهادی، مضاعف و شبانه‌روزی است و این دولت برای کار جهادی و خدمت به مردمی که شایسته‌ترین‌ها برای خدمت هستند، کمر همت بسته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با تشکر از خدمات و تلاش‌های فریدون وردی‌نژاد معاون سیاسی سابق دفتر رئیس‌جمهور، انتصاب محمد جمشیدی به این مسئولیت را بیانگر نگرش تخصص محور دولت سیزدهم دانست و گفت: آقای جمشیدی از اساتید صاحب‌نظر و برجسته حوزه روابط بین‌الملل هستند که توانمندی‌ها، سوابق و اشراف بسیار سازنده و مثبتی دارند.

محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی اظهار داشت: برای مدیریت مؤثر ضرورت دارد تلاش کنیم با توجه به تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و داخلی نگاهی رو به جلو داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بدخواهان تلاش داشتند جمهوری اسلامی را بین مفاهیم نهضت و نظام بودن درگیر نگاه دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با ارائه مفهوم نظام انقلابی، بر این دوگانه خط بطلان کشیده و تاکید کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه و رویکرد انقلابی، اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

کد خبر 5289361 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری غلامحسین اسماعیلی فریدون وردی نژاد محمد جمشیدی آیت الله خامنه ای رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف رای اعتماد وزرای پیشنهادی سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان حسین باغگلی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش هیئت دولت دوم انقلاب اسلامی دفتر رئیس جمهور دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد