Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم هوشیار باشند و به راحتی اعتماد نکنند گفت: برای تأمین امنیت پایدار، نیازمند همراهی مردم هستیم خبرگزاری میزان- در بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از کلانتری و بازار محله دولت آباد کرمانشاه بر تأمین امنیت مردم تأکید شد و از مردم خواسته شد هوشیار باشند و به راحتی اعتماد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در بازدید از کلانتری‌ها و سخن گفتن با مردم دنبال امنیت و آرامش مردم، حل مشکلات آنها، اعتماد به دستگاه قضایی و اقتدار پلیس هستیم.

وی تأکید کرد:باید تا جایی که ممکن است وقت مراجعین را نگیریم و تسریع در انجام کار‌های آن‌ها از اولویت‌های پلیس باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن سخن گفتن با مراجعین به آن‌ها توصیه کرد به راحتی به هر کسی اعتماد نکنند و خود مدافع امنیت روانی و خانوادگی خویش باشند.

وی که خود شخصاً به مشکلات برخی از مراجعین به کلانتری رسیدگی می‌کرد تأکید کرد: تا جایی که ممکن است مخاصمات و مشکلات قابلیت سازش به مصالحه کشیده شود و از شکل گیری پرونده‌های قضایی جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: وظیفه پلیس و دستگاه قضایی ایجاد امنیت در جامعه است و برای ما قابل قبول نیست عده‌ای هنجار شکن بخواهند امنیت جامعه را دچار آسیب کنند.

توسلی زاده ادامه داد: معتقدیم تنها ۱۰ درصد از جرائم ارتکابی مهمه هستند که برخورد جدی با آن‌ها در دستور کار دستگاه قضایی است و از پلیس می‌خواهیم رصد و برخورد با اینگونه جرائم از جمله سرقت را با جدیت پیگیری کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به پلیس توصیه و تأکید کرد: ارتباط خوب و مؤثر با مردم و معتمدین را از جمله برنامه‌های خود قرار دهد و مردم را از خود بداند. رابطه خوب با مردم می‌تواند بهترین شیوه مدیریتی را رقم بزند.

وی افزود: پلیس می‌تواند با طبقه بندی جرائم و حضور فوری در صحنه جرم و برخورد با آن به امنیت روانی جامعه کمک کند و تلاش کند احساس امنیت را در مردم ایجاد کند.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در بازار محله دولت آباد که یکی از متراکم‌ترین و شلوغ‌ترین بازار‌ها کرمانشاه است، ضمن بازدید، به گفتگوی حضوری با مردم پرداخت و از آن‌ها خواست با ارتباط خوب و مؤثر خود با دادگستری به امنیت جامعه کمک کنند.

 توسلی زاده ضمن سخن گفتن با مردم دو خط تلفنی ارتباط با خود (شماره‌های ۴۱۴۱ و ۳۸۲۱۱۱۷۰) را در اختیار آن‌ها گذاشت و تأکید کرد مشکلات جامعه را به ایشان انتقال دهند.

 توسلی زاده یادآور شد: وظیفه داریم به حقوق همدیگر احترام گذاریم و در داد و ستد‌ها جانب انصاف را رعایت کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه در استان کرمانشاه امنیت خوب و پایداری برقرار است گفت: بحمدالله مردم استان کرمانشاه از جمله مردم خوب و تلاشگری هستند که سعی می‌کنند با کسب روزی حلال برای خود و خانواده مفید باشند، باید به این مردم خدمت کرد و قدر آن‌ها را دانست.       بیشتر بخوانید:     برقراری نظم و امنیت در محلات حاشیه نشین کرمانشاه را در دستور کار قرار داده‌ایم انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه هوشیار تامین امنیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه هوشیار تامین امنیت رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان