Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از انجام موفق برنامه تعمیرات کلی تأسیسات و تجهیزات این پالایشگاه با هدف پایداری تولید گاز طبیعی در ماه‌های سرد سال خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شانا، سیدرضا سیدان گفت: عملیات تعمیرات کلی تأسیسات با کاهش تدریجی تولید آغاز شد و پس از پنج شبانه‌روز اجرای فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده بر روی خطوط و تجهیزاتی که در حین فرآیند تولید نمی‌توان اقدام به تعمیر یا تعویض آن کرد با تلاش‌های کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این مدت با به‌کارگیری نیرو‌های عملیاتی و پشتیبان به تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر در هر روز و صرف بیش از ۸۰ هزار نفر ساعت، ۳۹۰ اقدام تعمیراتی و پروژه‌ای انجام شد.

سرپرست تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تأکید کرد: نکته حائز اهمیت در این مدت، انجام همه فعالیت‌ها بدون حادثه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مطابق برنامه پیش‌بینی شده است.     بیشتر بخوانید: کسب آمادگی کامل در بهره‌برداری از شبکه انتقال گاز کشور

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی تعمیرات پالایشگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تعمیرات پالایشگاه شهید هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت: در دولت سیزدهم ۶۰ درصد به تولید نفت افزوده شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم وفناوری آنا،جواد اوجی، امروز ( ۱۹ اردیبهشت) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اظهار داشت: در نمایشگاه نفت امسال بیش از ۱۷۰۰ شرکت توانمند داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور دارند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم با اتکا و پشتیبانی سازندگان و پیمانکاران صنعت نفت اتفاقات بزرگی رقم خورد، افزود: در این دولت معطل رفع تحریم‌ها نماندیم و پروژه‌های صنعت نفت را با ظرفیت‌های داخلی پیش بردیم.

وزیر نفت گفت: اولویت در وزارت نفت دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در راستای رشد تولید، افزایش ظرفیت و رونق تولید بوده است. در پایان سال ۱۴۰۲ توانستیم ۷۹ پروژه به ارزش ۱۶.۵ میلیارد را به بهره برداری رسید و اجرای۵۰ پروژه به ارزش ۴۷.۵ میلیارد تومان نیز آغاز شد.

به گزارش آنا، اوجی بیان کرد: در دولت سیزدهم ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت فرآورشی کشور و۱۰ میلیون تن افزایش تولید محصولات پتروشیمی افزوده شد.

وی ادامه داد: توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی که بیش از ۲۲ سال معطل مانده بود در دولت سیزدهم انجام شد که اکنون ۱۲ میلیون متر مکعب از این فاز میدان مشترک پارس جنوبی گاز تولید می‌شود و با تکمیل ان روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز تولید خواهد شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: در دولت قبل اعلام کرده بودند حاضرند پالایشگاه آبادان را رایگان واگذار کنند، اما با اقدامات انجا شده در دولت سیزدهم این پالایشگاه ۱۲ هزار میلیارد تومان سودآوری داشت و ساخت فاز سوم این پالایشگاه به‌زودی آغاز خواهد شد. این اقدامات نشان می‌دهد که نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم.

وزیر نفت با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۵ میلیارد دلار برای جمع‌آوری گاز‌های همراه قرارداد بستیم، تصریح کرد: اکنون ۱۱.۵ میلیون مترمکعب از این گاز‌ها جمع می‌شود و تا پایان سال به ۳۰ میلیون مترمکعب می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید ۱۵ میلیون لیتری بنزین در پالایشگاه آبادان
  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • وزیر نفت: در دولت سیزدهم ۶۰ درصد به تولید نفت افزوده شد
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیروگاه شهید مفتح
  • تولید حدود ۲۷۷ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران