Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از اتاق ایران، رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران با بیان این پرسش که آیا حاکمیت و دولتمردان با مردم روراست هستند یا نه؟ بازپس گرفتن مسئولیت برگزاری مراسم روز ملی صادرات از بخش خصوصی را خلاف وعده‌هایی مبنی بر کاهش حجم دولت توصیف کرد.

جمشید نفر، رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران بازپس گرفتن مسئولیت برگزاری مراسم روز ملی صادارت و تقدیر از صادرکنندگان نمونه از بخش خصوصی بعد از یکبار برگزاری این مراسم توسط اتاق ایران آن هم در شرایط کرونایی را مورد انتقاد قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران تاکید کرد: سال‌هاست که عنوان می‌شود حجم اقتصاد دولتی و تصمیمات دولتی بالاست و می خواهیم کم‌کم قسمت‌هایی از اقتصاد که به وظایف حاکمیتی مربوط نیست را به سمت مردم سوق دهیم و در نتیجه آن هزینه‌های دولت را کاهش داده و قدرت بخش خصوص را بالا ببریم.

این فعال اقتصادی با بیان این پرسش که آیا حاکمیت و دولتمردان با مردم روراست هستند یا نه؟ گفت: با وجود گسترش این گفتمان که باید بخش خصوصی را در اقتصاد تقویت کرد و اقدامات اجرایی را به بخش خصوصی سپرد، بعد از یک سال از واگذاری مسئولیت برگزاری مراسم روز ملی صادرات و مراحل تعیین صادرکننده نمونه که اتاق ایران به نحو قابل قبول و خوبی از عهده آن برآمد، شاهد بازپس گیری این مسئولیت از اتاق ایران هستیم.

به باور نفر علی‌رغم شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن و اینکه اتاق ایران توانست باری از دوش دولت بردارد، این نکته قابل فهم نیست که چرا مجدد این اختیار از اتاق ایران گرفته شد و به سازمان توسعه تجارت برگشت. اگر بخش خصوصی این تمرین‌های کوچک را نتواند انجام دهد، چگونه در فعالیت‌های بزرگ‌تر حضور پیدا کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران برگزاری مراسم روز ملی صادرات در سال گذشته را با وجود مشکلات و محدودیت‌ها، اقدامی موفق در کارنامه فعالیت‌های اتاق ایران برآورد کرد.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: برگزاری مراسم روز ملی صادرات اتاق ایران بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور