Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه رویکرد جامعه تغییر کرده و افزایش شیوع ویروس کرونا نیز به آن شتاب داده اظهار کرد: رویکرد شبکه پستی کشور نیز تغییر کرده و امروز مردم از ارسال پاکت نامه و کارت پستال به ارسال بسته‌ها و امانات به خرید‌های آنلاین روی آورده‌اند، به طوری که حجم مرسولات به سه برابر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه ایمنی کارکنان پست در دوران کرونا باید در اولویت قرار می‌گرفت افزود: شعار ما در پست این بود که مردم در خانه بمانند تا سلامت آن‌ها حفظ شود. سال گذشته به واسطه فعالیت پست از ۴۰۰ میلیون سفر جلوگیری شد، زیرا قبل از آن افراد برای دریافت دسته چک یا سند ملکی باید مراجعه می‌کردند، اما در حال حاضر بسیاری از خدمات نیابتی سازمان‌ها هم توسط کارکنان پست انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه در دوران کرونا بیش از ۳ هزار نفر از کارکنان پست به کرونا مبتلا شدند، گفت: پس از پیگیری‌ها همه کارکنان پست به فاصله ده روز دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

سبحانی‌فر با بیان اینکه در یک سال گذشته با افزایش حجم مبادلات فضای تجزیه و مبادلات پستی هم توسعه پیدا کرده افزود: در این مدت برای افزایش سرعت ارسال مرسولات، پنج هاب پستی در کشور ایجاد و باعث شد مرسولات پستی استان‌های همجوار دیگر وارد تهران نشوند و در استان دارای هاب تجزیه و مبادله شوند. به عبارت دیگر در گذشته همه مرسولات از سراسر کشور در تهران تجزیه و بعد به استان‌های مقصد ارسال می‌شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه در یک سال گذشته ناوگان حمل و نقل برون شهری ۱۰۰ درصد و ناوگان درون شهری ۳۰ درصد رشد داشته گفت: برای حفاظت از امانات تعداد ۴ هزار ترولی و ۷ هزار باکس خریداری شده تا از بسته‌های مردم صیانت شود.

بیشتر بخوانید

پهپاد پستی در صورت اخذ مجوز به سایر استان‌های کشور توسعه می یابد/ لزوم توسعه و رشد پست هوشمند هوایی در کشور

او با اشاره به اینکه در خردادماه طی جلسه‌ای با وزیر صمت همکاری برای ساماندهی تنظیم بازار مورد توجه قرار گرفت افزود: با توجه به اینکه در سامانه تجارت این وزارت کد شناسه تولید کالا وجود دارد، کد رصد هوشمند کالا هم در این سامانه اضافه شد که بر مبنای آن توزیع پایلوت مرغ انجام گرفت به این شکل که کالا پس از دریافت شناسه توزیع توسط ماشین‌های یخچال دار دامپزشکی تحویل می‌شود و پس از آن رسید الکترونیکی صادر و دیگر واحد صنفی خرد نمی‌تواند مرغ را عرضه نکند یا به صورت خرد شده و با قیمت بالاتر عرضه کند.

سبحانی‌فر بیان کرد: حسب پیشنهاد وزارت صمت به موضوع رصد هوشمند توزیع پتروشیمی نیز ورود کرده‌ایم که به زودی انجام خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات شرکت ملی پست این است که تعرفه طی دوسال گذشته تغییر نکرده و به همین دلیل در توسعه زیرساخت‌ها و پرداخت به کارکنان با چالش مواجه هستیم، از طرف دیگر طبق قانون، دولت باید مابه التفاوت قیمت تمام شده و تعرفه را پرداخت کند که تاکنون این امر صورت نگرفته و امیدواریم پرداخت‌های این بخش اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست وزارت ارتباطات شرکت ملی پست کارکنان پست سبحانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد