Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر چهار شنبه در نشست با اعضای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: هر مجموعه‌ای برای رسیدن به موفقیت نیازمند کار منسجم و شبکه سازی است و بدون این مسئله اهداف به پیش نخواهد رفت.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: تبادل اطلاعات، برنامه ریزی و عملیات بدون وجود هماهنگی صورت نخواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیوند درونی و ارتباط با بیرونی از مجموعه را دو ویژگی مهم شبکه مطلوب دانست و افزود: این شبکه در مناسبت‌هایی مانند اعیاد و یا عزا وظایف مختلفی را بر عهده خواهد گرفت؛ به عنوان مثال بخشی از مجموعه وظیفه اطلاع رسانی و بخش دیگر وظیفه عملیات را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه در همین فرایند فرهنگی اگر شبکه اجتماعی با شبکه فرهنگی متصل و مرتبط شود، جبهه فرهنگی شکل می‌گیرد، تصریح کرد: در این راستا لازم است در قرارگاه‌های فرهنگی نماز جمعه ستادی متشکل از هیأت اندیشه‌ورزی و برنامه‌ریزی شکل بگیرد و این فرایند را مدیریت کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نباید فعالیت‌های مختلف تک بعدی باشد، گفت: فعالیت‌های گوناگون باید دارای ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… باشد و به صورت یکپارچه و منسجم برنامه ریزی شده و اجرا شود.

وی بیان داشت: باید در برنامه‌های مختلف، پیوندهای فرهنگی و اجتماعی را نیز در نظر بگیریم.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: تشکیل یک جبهه فرهنگی با این خصوصیات باعث پای کار آمدن تمام اقشار خواهد شد و هر گروه وظیفه خود را در کار پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5289408

منبع: مهر

کلیدواژه: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی امام جمعه بجنورد نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رضا نوری ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا محرم 1400 بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون اردبیل خراسان رضوی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی