Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@16:59:30 GMT

گزینه قبلی مجیدی به سمت پرسپولیس پیچید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۱۰۵

گزینه قبلی مجیدی به سمت پرسپولیس پیچید

خبرورزشی –   قاسمی نژاد در لیست مجیدی قرار داشت و جزو گزینه‌های اصلی بود اما دیشب فرهاد اعلام کرد که دیگر این بازیکن را نمی خواهد و دلیل این مسئله هم روشن نشد با این حال غروب امروز مدیر برنامه‌های قاسمی نژاد به باشگاه پرسپولیس رفت و مذاکرات مفصلی را با این باشگاه انجام داد .

همان طور که می‌دانید امین قاسمی‌نژاد در شهر خودرو مشهد شاگرد یحیی گل‌محمدی بود و حالا باید نهایتا کار به کجا کشیده می شود و آیا گزینه سابق مجیدی به پرسپولیس می رودیا تصمیم دیگری می‌گیرد؟ آنچه مسلم است اگر یحیی واقعاً این بازیکن را بخواهد احتمال پرسپولیسی شدن او خیلی زیاد است در غیر این صورت شاید گل‌گهر و سپاهان گزینه های بعدی قاسمی‌نژاد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است