Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@19:52:35 GMT

مذاکره قاسمی‌نژاد با پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۱۱۶

مدیربرنامه های امین قاسمی نژاد برای مذاکره و نهایی کردن قرارداد، وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد. ناطقان: امین قاسمی نژاد بازیکن فصل گذشته پدیده (شهرخودرو) امروز موفق شد که قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند. در حالیکه به نظر می رسید این بازیکن به عنوان یکی از نخستین خریدهای فرهاد مجیدی و استقلال برای فصل جدید باشد، اما روز گذشته سرمربی آبی پوشان اعلام کرد که قاسمی نژاد جایی در لیست او ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از روز گذشته، اخبار زیادی درخصوص مذاکرات پرسپولیسی ها با قاسمی نژاد در فضای مجازی منتشر شد و حالا به نظر می رسد این بازیکن 34 ساله بیش از هر زمان دیگری به عقد قرارداد با سرخپوشان نزدیک باشد.
مدیربرنامه های قاسمی نژاد عصر امروز جهت انجام ادامه مذاکرات با مدیران پرسپولیس، وارد ساختمان این باشگاه شد تا توافقات نهایی را با آنها به عمل بیاورد. به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قاسمی نژاد خرید جدید پرسپولیس از پدیده باشد. منبع: خبر انلاین برچسب ها: مذاکره ، قاسمی نژاد ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مذاکره قاسمی نژاد پرسپولیس قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت