Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:37:05 GMT

۱۸ پروژه در شهرستان دیلم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۶۸۸

۱۸ پروژه در شهرستان دیلم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم عصر چهارشنبه در افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: گام‌های مهمی برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان دیلم برداشته شده است و طرح‌های مهمی اجرا شده است.

احمد دشتی با اشاره به افتتاح ۱۸ پروژه با اعتبار ۹۳۷ میلیارد ریال در شهرستان دیلم بیان کرد: این در حالی است که پروژه‌های دیگری عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهره‌برداری از ۶۰ واحد مسکونی کارگران شهرداری دیلم را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای اجرا این پروژه ۱۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افتتاح طرح‌های برق‌رسانی، سالن ورزشی چند منظوره بانوان و کارخانه تولید غذای آبزیان را از دیگر پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در دومین روز از هفته دولت دانست.

کد خبر 5289495

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دیلم احمد دشتی بوشهر ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا محرم 1400 بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون اردبیل خراسان رضوی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است