Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه عصر امروز وقوع آتش در پست مبدل ۴۲۰ کیلووات به ۱۳۲ وات نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور با اشاره به اینکه بلافاصله پس از اعلام حریق گروه‌های آتش‌نشان به محل اعزام شدند، افزود: با توجه به اینکه هرکدام از ترانس‌ها حاوی ۷۰ هزار لیتر روغن بود، حجم آتش بسیار گسترده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: با تلاش ۲ ساعته ۴۰ آتش‌نشان که با ۸ دستگاه خودرو آتش‌نشانی به محل عزیمت کرده بودند و نیز یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی متعلق به نیروگاه و پشتیبانی ۳ دستگاه تانکر آب از سازمان آنش نشانی و شهرداری نیشابور، حریق به‌طور کامل مهار شد.

حسینی  بابیان این‌که این حادثه در ۱۰ کیلومتری نیشابور و در ضلع جنوبی نیروگاه سیکل ترکیبی رخ‌داده است، ابراز کرد: اگرچه آتش به‌طور کامل مهار و خاموش شده است ولی به دلیل آتش‌سوزی در این پست مبدل ۴۲۰ کیلوواتی و خارج شدن تعدادی از فیدرها از مدار برق قسمتی از شهر نیشابور، شهرک صنعتی عطار و روستاهای اطراف هنوز هم قطع است.

همچنین رئیس اداره برق نیشابور هم در گفتگو با فارس گفت: با وقوع این حادثه برق ۳۰ روستای نیشابور قطع شد که با همکاری برق منطقه‌ای خراسان  خاموشی مرتفع شد.
جلال بهشتیان یادآور شد: در حال حاضر برق چاه‌های آب کشاورزی در این روستاها قطع است که تلاش برای وصل آن ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی حسینی مار حریق سیکل ترکیبی نیشابور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد