Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@05:57:17 GMT

۳۷ نفر نامزد تصدی شهرداری گرگان شدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۸۰۷۵

۳۷ نفر نامزد تصدی شهرداری گرگان شدند

حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه ثبت نامی ها برای احراز پست شهرداری گرگان به ۳۷ نفر رسید که همگی مرد هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: از این تعداد یک نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۹ نفر فوق لیسانس، سه نفر دانشجوی دکتر و ۱۴ نفر دارای مدرک دکتری هستند.

وی در خصوص رشته تحصیلی این افراد هم بیان کرد: سه نفر از این افراد دارای مدرک برنامه ریزی شهری، ۱۴ نفر عمران و شهرسازی و معماری، هفت نفر گرایش مدیریت، سه نفر کارآفرینی، دو نفر زمین شناسی و خاک شناسی و در رشته‌های حقوق، اقتصاد، تاریخ، رسانه، جامعه شناسی، علوم سیاسی و ادبیات عرب هر کدام یک نفر متقاضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقسم با اشاره به سه مرحله ای بودن پروسه بررسی نامزدها، اضافه کرد: روز شنبه (۶ شهریور) مرحله اول بررسی مدارک ارسالی، سوابق و شرایط قانونی احراز پست انجام و از این تعداد حدود ۱۵ نفر انتخاب می شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در مرحله دوم هم افراد انتخاب شده به صحن شورا دعوت می شوند تا از برنامه‌های خود دفاع کرده و به سوالات اعضا پاسخ دهند.

وی ادامه داد: از این تعداد چهار الی پنج نفر انتخاب شده و برای مصاحبه تخصصی مجدداً دعوت می شوند تا در نهایت یک نفر برای مدیریت شهر گرگان انتخاب شود.

مقسم بیان کرد: پروسه بررسی مرحله دوم در طول هفته آینده انجام خواهد شد و قبل از پایان مهلت قانونی که ۱۵ شهریور ما است شهردار گرگان انتخاب می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص اعلام اسامی هم گفت: روز شنبه فقط اسامی افراد انتخاب شده در مرحله اول اعلام می شود.

کد خبر 5289524

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شهرداری گرگان شورای شهر گرگان انتخاب شهردار ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون اردبیل خراسان رضوی محدودیت های کرونایی شهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن