Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی در جریان بازدید شبانه از فدراسیون تنیس روی میز و اردونشینان این فدراسیون با اشاره به رأی اعتماد نمایندگان مجلس گفت: به نمایندگان مجلس عرض خسته نباشید و خدا قوت دارم، آنها روزها و هفته‌های سنگینی را پست سر گذاشتند. البته ما هم برای حضور در نشست‌ها، فراکسیون‌ها و … در کنارشان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در چند ماه گذشته جلسات بررسی برنامه‌ها برای هر یک از وزارتخانه‌ها و گزینه‌های تصدی آنها برگزار شد، وزارت ورزش آخرین وزارتخانه‌ای بود که در این زمینه مراحل کارش انجام شد.

وزیر ورزش با بیان اینکه طبق دستور ریاست محترم جمهور قرار بر این شد تا از روز پنجشنبه کار آغاز شود، تصریح کرد: اما وقتی مطلع شدم که اردوی تیم‌های ملی تنیس روی میز در جریان است و قرار است تا ۱۰ روز آینده اعزام برون مرزی داشته باشند و از طرفی ممکن آیت من در یکی دو روز اول کار درگیر بازدید و حضور در فدراسیون‌ها بشوم، تصمیم گرفتم بازدید از این اردوها را در برنامه داشته باشم.

سجادی با تاکید بر اینکه تنیس روی میز زمینه همگانی شدن دارد، ادامه داد: این رشته در فضاهای کوچک قابلیت رشد و توسعه دارد، حتی در همین ایام که با معضل کرونا مواجه هستیم تنیس روی میز از رشته‌هایی است که شرایط فعالیت در آن در فضاهای کوچک وجود دارد.

وی مروری هم بر شرایط تنیس روی نیز طی سال‌های اخیر از حیث حضور در میادین آسیایی و جهانی، المپیک و همچنین فعالیت برخی بازیکنان این رشته به عنوان لژیونر داشت.

سجادی همچنین با یادآوری فاصله سه ساله باقی مانده تا زمان برگزاری المپیک پاریس ابراز امیدواری کرد که تنیس روی میز ایران در این دوره بازی‌ها بیش از یک سهمیه داشته باشد و حتی بتواند در بخش تیمی صاحب سهمیه شود.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: امیدوارم در دولت جدید که قرار است تحول داشته باشیم شاهد تحولات خوبی در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی داشته باشیم و در تمام نهادها یک جوشش و حرکت خوبی را در زمینه ورزش شاهد باشیم.

به گفته سجادی یکی از اولویت‌های کاری وی در روزهای آینده بازدید از فدراسیون هاست تا از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار بگیریم.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک به آغاز به کار بسکتبال با ویلچر ایران در این بازی‌ها از روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: این رشته به خاطر برخی مسائل یکی دو دوره بازی‌های پارالمپیک را از دست داد، امیدوارم در این دوره حضور خوبی داشته باشند.

وزیر ورزش در مورد برنامه‌های کوتاه مدت مورد نظر خود گفت: یک سری مسابقات مهم پیش رو داریم به خصوص پارالمپیک هم در حال برگزاری است، طی روزهای آینده هم خدمت دوستان می‌رسم تا در جریان وضعیت شأن قرار بگیرم.

وی گفت: قرار و عهد و پیمان مان با ریاست محترم جمهوری و ملت شریف ایران این است که تا پای جان تلاش داشته باشیم، در یکی دو هفته اخیر مدام در کنار نمایندگان مجلس بودیم، از همینجا به همه آنها وبه خصوص اعضای هیأت رئیسه و ریاست مجلس خسته نباشید می گویم . من محض اطلاع از برپایی اردوی تیم ملی تنیس روی میز آمدم تا بازدیدی داشته باشم.

سجادی با بیان ابراز امیدواری مجدد از اینکه تنیس روی میز بتواند صاحب سهمیه تیمی برای المپیک پاریس شود، به غیبت چند دهه‌ای فوتبال در این بازی‌ها اشاره کرد وگفت : آرزوی قلبی من این است و امیدوارم که فوتبال هم بالاخره صاحب سهمیه المپیک شود تا بگوییم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. در کل آرزوی قلبی من این است در رشته‌های تیمی بیشتر صاحب سهمیه شویم.

وزیر ورزش با بیان اینکه آرزو می‌کنم در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها همکارانم خستگی ناپذیر پا به پای من جلو بیایند، تصریح کرد: من دونده استقامت بودم و انصافاً خستگی را درک نمی‌کنم. یکی از اهداف من این است که به سرعت طرح تحولی برای ورزش قهرمانی ایجاد کنیم. امیدوارم روزهای خوبی پیش رو داشته باشیم به خصوص که عدالت محوری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایم است.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات را در برنامه داریم به گونه‌ای که امکانات در خور شأن ورزشکاران و مربیان مان مهیا باشد. اتفاق دیگری که دوست دارم رقم بخورد این است که «مدل بومی تربیت ورزشکار» را تهیه کنیم تا هر کسی از دید و نگاه خود اقدام به کشف و تربیت ورزشکار نکند.

وی در بخشی از صحبت‌هایش تاکید کرد: اگر به سال‌های اخیر و حتی دوره‌ای که خودم معاون قهرمانی وزارت ورزش بودم نگاهی داشته باشیم، متوجه می‌شویم که خیلی از مشکلات ورزش حمل شد نه حل؛ باید به مشکلات رسیدگی شود. از طرفی در کنار مسائل روزمره با موضوعات مرتبط با حضور در میادین مختلف آسیایی و جهانی و المپیک هم مواجه هستیم. بنابراین باید ببینیم در هر بخش با چه کمبودهایی مواجه هستیم تا دو سه ماه قبل از اعزام‌ها کاسه چه کنم چه کنم به دست نگیریم.

«گزارشگری از ورزش» کشور دیگر موضوعی بود که حمید سجادی از آن به عنوان یکی از برنامه‌هایش یاد کرد. وی در این زمینه گفت: نیاز است که بدانیم در ورزش کشور و در هر بخش دقیقاً چه می‌گذرد.

وی همچنین در واکنش به موضوعی که در رابطه با تیم‌های پرسپولیس و استقلال مطرح شد به حالت خنده گفت که من را شبانه وارد بازی سرخابی‌ها نکنید.

سجادی همچنین برنامه ریزی برای تشکیل دوشورای عالی ورزش و جوانان را به عنوان دیگر برنامه‌های کاری خود عنوان کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سجادی ورزش قهرمانی حمید سجادی ورزش قهرمانی ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تنیس روی میز داشته باشیم صاحب سهمیه وزیر ورزش برنامه ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: با آتش بازی نکنید

«محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن بامداد چهارشنبه خطاب به متجاوزان به یمن نوشت:با آتش بازی نکنید.

به گزارش مشرق، الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه احتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می گیرد.

این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!