Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار کرد: متاسفانه روزانه حدود ۶۰ نفر در خوزستان بر اثر کرونا فوت می‌کنند. حدود ۳ هزار نفر از مردم خوزستان مبتلا به کرونا هستند و این عدد، فاجعه بسیار بزرگی برای خوزستان است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه هرچه تلاش می‌کنیم، فایده ندارد و برگزاری مراسم‌ها در خوزستان بیداد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان تصریح کرد: هر روز به یک عنوان در خوزستان مراسم برگزار می‌شود. ما در ستاد مقابله با کرونا مواردی را تصویب می‌کنیم اما متاسفانه متولیان امر خودشان مجالس را برگزار می‌کنند و این بسیار بد است.

وی افزود: اینکه روزانه ۶۰ نفر در خوزستان فوت می‌کنند، یک عدد عجیب و غریب و تاسف‌برانگیز است.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مسئولان و کادر درمان گفت: امکانات گسترده‌ای فراهم کرده‌ایم و شرکت‌های بزرگ استان خوزستان نیز کمک بسیاری کرده‌اند اما این کمک‌ها، همراهی مردم را می‌طلبد.

وی افزود: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در مراسم‌ها و تجمعات با هر عنوانی شرکت نکنند، ماسک بزنند و سایر موارد بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

در خوزستان یک روز واکسن داریم یک روز نداریم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با بیان اینکه مردم از کمبود واکسن کرونا نگران هستند، گفت: باید به طور منظم و روزانه سهمیه واکسن به خوزستان اختصاص یابد نه اینکه یک روز سهمیه داشته باشیم و یک روز نداشته باشیم.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به شلوغی برخی مراکز واکسیناسیون کرونا در خوزستان اظهار کرد: شلوغی برخی مراکز به دلیل این است که گاهی اوقات واکسن به اندازه کافی به دست‌مان نمی‌رسد.

وی افزود: زمانی که دوباره مراکز واکسیناسیون شروع به فعالیت می‌کنند، جاماندگان به مراکز مراجعه می‌کنند و این افراد تقریبا کسانی هستند که زمان تزریق نوبت دوم‌شان فرا رسیده یا باید در روزهای قبل مراجعه می‌کردند.

علوی با بیان اینکه مردم از کمبود واکسن کرونا نگران هستند، گفت: مقداری از این شلوغی‌ها مربوط به نرسیدن واکسن است؛ باید به طور منظم و روزانه سهمیه واکسن به خوزستان اختصاص یابد نه اینکه یک روز سهمیه داشته باشیم و یک روز نداشته باشیم. از طرف دیگر افراد باید بر اساس پیامک مراکز بهداشت برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: اخیرا حدود ۶۰ هزار دوز واکسن به خوزستان اختصاص داده شد در حالی که به طور متوسط روزانه ۳۵ تا ۴۰ هزار دوز واکسن تزریق می‌کنیم و این سهمیه، معادل مصرف یک روز و نصف واکسن در استان خوزستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان خوزستان ویروس کرونا یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.

سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلوهای استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.

سید احمدی افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

وی اظهار کرد: در صورت نرسیدن توافق بر اساس نرخ سازمان نظام مهندسی کشاورزی بین گندمکاران و صاحبان کمباین انجام شود

کد خبر 6091910

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها