Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:53:59 GMT

زوج داوری قزوین در مسابقات هندبال آسیا قضاوت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۹۵۸۶

زوج داوری قزوین در مسابقات هندبال آسیا قضاوت می‌کنند

سعید حناچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به اهمیت این موضوع، کنفدراسیون هندبال آسیا تست‌های آمادگی جسمانی را از این زوج داوری انجام می دهد که طبق اعلام فدراسیون هندبال ایران در تاریخ چهار و هشت شهریورماه در محل فدراسیون انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: دعوت از این کوبل داوری استان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا نشان دهنده ظرفیت ها و توانمندی های هندبال استان است هرچند بیش از این نیز بارها از این کوبل داوری در مسابقات ملی و فراملی دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دعوت عطیه شهسواری هندبالیست ملی پوش استان به مرحله جدید اردوی تیم ملی، گفت: پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی به میزبانی استان در خانه هندبال قزوین برگزار شد و تنها بانوی دعوت شده از استان به این اردو خانم شهسواری بود که به مرحله جدید این اردو نیز دعوت شد.

وی گفت: ششمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان ایران از هفتم تا پانزدهم شهریورماه در شهر تهران برگزار می شود و بازیکنان دعوت شده زیر نظر کادر فنی، تمرینات خود را سپری خواهند کرد.

رییس هندبال استان قزوین افزود: انجام تست پی سی آر برای تمامی بازیکنان دعوت شده به این اردو لازم است.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال اردوی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال اردوی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون هندبال اردوی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین دعوت شده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد