Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری دو رویداد آموزشی جدید با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مجموعه کارگاه ها و رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه، رویداد دیدار، کارگاه آموزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در راستای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه، ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا در روز گذشته رویداد آموزشی دیدار با بازدید علاقه مندان از مرکز رشد دکتر حسابی وابسته به پارک علم و فناوری استان سمنان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در رویداد دیگر آموزشی که امروز پنجشنبه و با حضور دکتر حبیب الله دانایی، دکتری تخصصی بازاریابی، مدرس دانشگاه، کارآفرین و مشاور بازاریابی برگزار شد، علاقه مندان کارآفرینی با مدیریت فروش محصول یا خدمت در سمنان آشنا شدند.

منصفی راد اضافه کرد: مجموعه رویدادها و کارگاه های آموزشی کارآفرینی در قالب کارگاه های مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین رویدادهای «صندلی تجربه» نیز به صورت مجازی نیز از طریق سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می توانند با شماره ۳۳۳۳۷۱۴۱ مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سمنان منطقه سمنان جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی سمنان مرکز نوآوری علاقه مندان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان