Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهین منافی روز پنجشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: ۳۷ هزار و ۴۵۲ نفر از فرهنگیان اعم از نیروهای رسمی، حق التدریس، دانشجو معلم، سرباز معلم، نیروهای کانون پرورش فکری، نهضت سواد آموزی و نیروهای اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در این طرح واکسینه شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر فرهنگیان مقرر شده است که شاغلان مهدهای کودک، مربیان پیش دبستانی ها و رانندگان سرویس مدارس نیز با نوبت دهی واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۲ پایگاه تجمیعی از روز دوشنبه هشتم شهریور ماه در سراسر استان آماده اجرای فاز دوم واکسیناسیون طبق زمانبندی انجام شده  هستند و فرهنگیانی که واکسینه شده اند با در دست داشتن کارت واکسن مرحله اول می توانند واکسن مرحله دوم خود را دریافت کنند.

منافی با اشاره به اینکه طبق اعلام علوم پزشکی استان آموزش و پرورش آذربایجان غربی عملکرد مطلوبی در واکسیناسیون داشت، اظهار داشت: تلاش می شود تا آغاز سال تحصیلی جدید روند واکسیناسیون فرهنگیان استان به اتمام برسد.

آذربایجان غربی دارای ۳۷ هزار فرهنگی است که در پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا آذربایجان غربی فرهنگیان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا آذربایجان غربی مدارس ویروس کرونا آذربایجان غربی فرهنگیان محدودیت های کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،سال گذشته بود که الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد شهریه تحصیل در مدارس سمپاد برای دهک‌های یک تا چهار رایگان شد وی گفته بود امسال درصد جمعیتی که از چهار دهک پایین پذیرفته‌شده‌اند، ۴۵ درصد افزایش یافته و این موضوع خوبی است زیرا همیشه نگرانی بابت پایین‌ بودن درصد دانش‌آموزان سمپاد در دهک‌های یک تا چهار را داشتیم و قرار است 

از میان پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد، دهک‌های پایین شناسایی و شهریه آنها رایگان شود. با این همه شهروند خبرنگاری از اجرا نشدن این وعده رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

در مرداد ماه ۱۴۰۲ جهت کمک به خانواده‌های طبقات ضعیف‌تر، و رعایت عدالت آموزشی ریاست محترم جمهوری فرمودند دولت هزینه خانوار‌های دهک‌های اول تا چهارم دانش آموزان استعداد‌های درخشان را بر عهده می‌گیرد و هیئت وزیران هم انرا مصوب کرد و وزریر آموزش و پرورش و رییس سمپاد هم انرا تایید کردند ولی الان که ۷ ماه از ان تاریخ می‌گذرد دستورالعمل یا مصوبه برای مدارس سمپاد نیومده و مدارس از ما درخواست شهریه می‌کنند خواهشمند است پیگیری بفرمایید تا مشکل ما حل شود و دستور ریاست محترم جمهور هم بر زمین نماند ممنون -

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی