Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:05:08 GMT

افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در کلیبر و هریس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۱۰۱۸

افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در کلیبر و هریس

ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با حضور مسئولان شهرستان کلیبر و هریس چند طرح عمرانی و سلامتی در این شهرستان‌ها به بهره برداری رسید.

پروژه‌های افتتاح شده در کلیبر شامل سنگفرش و جدول گذاری معابر روستای مرزرود بخش مرکزی کلیبر با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیون تومان هزینه و ساختمان مرکز فوریت‌های پزشکی یوزبند با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به همراه کلنگ زنی ساختمان پایگاه سلامت یوزبند با اعتبار اولیه ۵۵۰ میلیون تومان و کلنگ‌زنی پنج مدرسه‌ی جدید به ارزش ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا، هم‌چنین به همین مناسبت با حضور مسئولان شهرستان هریس نیز چند طرح عمرانی و کشاورزی شامل طرح زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستای نمرور با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال و کانال آبیاری مزارع روستای گوراوان برای آبیاری ۱۲۰ هکتار از اراضی پایاب این کانال با هزینه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد