Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط امروز کشور شایسته ملت بزرگ ایران نیست و حتما باید این شرایط تغییر کند، گفت: در برخی حوزه ها عقب ماندگی های جدی داریم که باید با کار و تلاش شبانه روزی جبران شود.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز پنج شنبه در نخستین جلسه دولت سیزدهم، با بیان اینکه مردم باید عدالت در امور و پیشرفت را احساس کند، اظهار داشت: خدمتگزاران به مردم در دولت باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند و در این راه شب و روز نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه امروز بهترین ملاک برای عدالت اجرای قانون است، گفت: قانونمداری باید به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود و اینکه آیا قانونمداری با انقلابی گری می سازد باید گفت بله.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در نظام ولایت فقیه هیچ بن بستی نداریم، گفت: ما نباید گرفتار دیوان سالاری و پیچیدگی های اداری شویم، انتظار مردم از دولت مسئله مهم و جدی مبارزه با فساد است.

 

//تکمیل می شود.....

/پریدنت

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر ویژه قوه قضاییه، ارتباط بین قوه قضاییه با مردم را مهم دانسته و افزودند: حضور مسؤولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

ایشان در ادامه افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

ایشان پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضاییه ارتباط ندارد را مهم شمرده و گفتند: مردم از گرانی فوق العاده، رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد، ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور