Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم بغلانی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: اسامی این هشت گزینه را در خاطر ندارم اما تمام نامزدها بر اساس شاخص و برنامه ها بررسی می شوند و لابی گری در انتخاب شهردار تاثیر نخواهد داشت .

رئیس شورای شهر آبادان به شاخص های انتخاب شهردار از نگاه شورای ششم اشاره کرد و گفت: یکسری شاخص ها مدنظر بود که از جمله آن ها این است که شهردار منتخب باید تخصص مختلفی در حوزه مدیریت شهری و سایر حوزه های مرتبط، تجربه کاری در امور زیربنایی کشور و شهرداری و همچنین در مباحث علمی و اقتصادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین در بررسی گزینه ها  انتظار می شود نامزد  برنامه مدونی در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار داشته و دارای قدرت تامین منابع سالم برای اداره شهر داشته باشد همچنین باید و پاک دست  و دارای قدرت رایزنی در سطح کلان باشد و برنامه مدونی در خصوص پرداخت بدهی های شهرداری ارائه کند.

بغلانی همچنین توان تبدیل ظرفیت های بلقوه موجود به بالفعل و داشتن خلاقیت در مدیریت شهری را از دیگر ملاک های انتخاب شهردار دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در ادامه سخنانش به علت برگزاری جلسات انتخاب شهردار به صورت غیر علنی و بدون حضور خبرنگاران اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در دستورالعمل های بهداشتی  مقرر شد که جلسات به صورت غیر علنی برگزار شود اما 2 رسانه محلی اخبار را بررسی و همزمان اخبار را پخش می کنند.

او ابراز امیدواری کرد که بهترین گزینه بر اساس شاخص های مد نظر به عنوان شهردار منتخب انتخاب شود.

انتهای پیام/ ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر آبادان شهردار انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده