Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۲۰ روستای شهرستان ثلالث باباجانی، با اشاره به برنامه ریزی‌های دولت برای گازرسانی به روستا‌های شهرستان ثلاث باباجانی گفت: برای گاز رسانی به روستا‌های منطقه دولت اخیرا یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای گازرسانی به روستا‌ها در هشت سال گذشته،افزود: گاز محور اصلی توسعه روستا‌ها و یکی از محور‌های توسعه صنعت است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود، افزود: فرماندار ثلاث باباجانی نیز تعدادی پروژه عمرانی معرفی کرده اند که برای شهرستان می‌تواند مفید باشند از این رو آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بازوند همچنین در رابطه با مشکل تامین آب شرب شهرستان ثلاث باباجانی نیز ادامه داد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به صورت ویژه این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد تا اقدامات لازم برای برطرف شدن مشکل انجام شود.

او همچنین به تونل در دست احداث سیاه طاهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این تونل یک هزار و ۸۰ متر طول دارد که تنها حفر ۱۸۲ متر آن باقی مانده است و بهره برداری از آن گام موثری برای رونق صادرات غیرنفتی و توسعه منطقه خواهد بود.

استاندار کرمانشاه همچنین به بحرانی شدن شرایط شیوع کرونا در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آمار بستری‌های کرونا در سطح استان به وضعیت نگران کننده هزار و ۴۰۰ نفر رسیده و رکورد زده است؛ در صورتی که این شرایط تداوم داشته باشد خسارت‌های جبران ناپذیری متحمل خواهیم شد.

بازوند اظهار داشت: وضعیت رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در سطح جامع مطلوب نیست که این موضوع منجر به تشدید شیوع کرونا شده است.

استاندار کرمانشاه به مرگ ۷۰۹ نفر از هم وطنان در روز سه شنبه به واسطه ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: هر یک از هم وطنان که به واسطه کرونا جان خود را از دست می‌دهند به معنی داغدار شدن یک خانواده و از بین رفتن سرمایه‌های اصلی کشور است.

بازوند بیان داشت: مردم نباید به بهانه واکسیناسیون زدن ماسک و رعایت دستور العمل های بهداشتی را فراموش کنند؛ زیرا واکسن تنها میزان مرگ و میر را کاهش می‌دهد، اما همچنان احتمال ابتلا وجود دارد.

گفتنی است:شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت گازرسانی به روستاها ثلاث باباجانی استاندار کرمانشاه ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین