Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسمپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های تامین برق در ایجاد رفاه و توسعه پایدار عنوان کرد: شبکه برق ۲۳۰/۶۶ کیلو ولت منطقه حسن آباد که بر اساس مطالعات میدانی و با هدف رفع افت ولتاژ احداث شده است که اعتبار اختصاص یافته برای احداث این پروژه ۵۷ میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در آیین افتتاح دو طرح آبیاری بارانی در روستا‌های آسپاس و بازیچه بر لزوم توسعه آبیاری‌های نوین در شرایط خشکسالی تاکید کرد و افزود: بی شک استفاده از روش‌های جدید در آبیاری صرفه جویی در منابع آب و توسعه پایدار را درپی دارد.

به گفته معاون استاندار فارس این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی در ۵۷ هکتار از مزارع روستا‌های آسپاس و بازبچه را تحت پوشش قرار می‌دهد و اعتبار اختصاص یافته برای این طرح‌ها ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

این جایگاه سوخت در منطقه صنعتی تیمارجان و محور مواصلاتی طریق الرضا از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در سفر قاسم پور به اقلید بود که با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین در مراسم افتتاح طرح روشنایی چال باباشاه (تفرجگاه محمد رسول الله) به اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی این طرح اشاره کردو افزود: این طرح با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری شهر اقلید طراحی و اجرا شده است.

بهره برداری از شبکه و پست برق داخلی پروژه ۱۹۲ واحدی مسکن مهر اقلید با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح دیگری بود که باحضور معاون استاندار فارس افتتاح شد.

به گفته قاسم پور این مجموعه واحد‌های مسکن مهر قرار است تا پایان مهر ماه تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

جمع اعتبار پروژه‌های که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افتتاح شد بیش از۸۰ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فارس افتتاح پروژه تامین برق هفته دولت میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است