Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم بغلانی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان، با بیان اینکه هیچ فراخوان عمومی برای دعوت از گزینه های تصدی شهرداری آبادان منتشر نکردیم، اظهار کرد: آبادان در شرایطی نیست که فراخوان منتشر کنیم تا هر کس که می خواهد بیاید و رزومه ارائه کند، کسی که ۲۰ یا ۲۵ ساله است و حتی یک روز هم تجربه ندارد بیاید و وقت ما را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمدیم و از میان کسانی که اعضای شورا معرفی کردند و یا افرادی که رزومه شان در گروههای مجازی منتشر شد و شاخص بودند و طبق آئین نامه مربوط به شهرهای دارای درجه ۱۱ مانند آبادان صلاحیت داشتند برای حضو در شورا دعوت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آّبادان با تاکید دوباره بر اینکه بر مبنای پیشنهاداتی که از سوی اعضای شورا و در فضای مجازی ارائه شده بود گزینه های تصدی شهرداری آبادان را برای بررسی صلاحیت هایشان دعوت کردیم تا به صحن شورا بیایند، تصریح کرد: اگر فراوان منتشر می کردیم ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر می آمدند و ما چگونه آنها را بررسی می کردیم. ما برای افرادی هم که دارای رزومه و سابقه ی قبلی نبودند برای دعوت به صحن شورا با دیگر اعضای شورا مشورت کردیم.

بغلانی؛ در پاسخ به اینکه فکر نمی کنید افرادی که پیشتر امتحان خود را به عنوان شهردار آبادان پس داده اند نمی توانند گزینه ی مناسبی برای تصدی دوباره شهرداری باشند، گفت: ممکن است کسی که امتحانش را پس داده اعضای شورا (قبلی ها) با او هماهنگ و همراه نبودند و یا خواسته هایی داشتند و یا اجازه ی کار کردن به آن را نداده اند ما نمی دانیم مانعش برای کار چه بوده است اما ممکن است بیاید و به ما برنامه بدهد.

وی با اشاره به الگوبرداری از شیوه ای اعمال شده در شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار، افزود: با فردی که قرار است تصدی شهرداری را عهده دار شود تفاهمنامه می بندیم (البته اگر تن به این کار بدهد) و می گوییم اگر برنامه هایت را بر مبنای زمانی که اعلام کردی نتوانستی اجرایی کنی بعد از یک سال خودت استعفا بده و امضای آن را در قالب تفاهمنامه از وی می گیرم.

46

کد خبر 1548686

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تصدی شهرداری اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود