Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  در خصوص آخرین اقدامات بسیج استان سمنان در طرح شهید سلیمانی، گفت: سازمان بسیج از روز اول شروع این ویروس در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته واقداماتی را هم در بحث تولید ماسک و هم در بحث گند زدای معابر شهری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقیان با اشاره به حضور ۶۰ گروه جهادی در بخش های مختلف به خصوص در بحث کفن و دفن، تصریح کرد: گروه های جهادی با توجه به بحران پیش آمده در بیمارستان ها به کمک مدافعان سلامت در بیمارستان ها رفته و گروه های طلاب نیز به کمک شهرداری رفته تا اقدامات کفن و دفن را انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی وحدت زیبایی بین تمام دستگاه های صورت گرفته است، افزود: گروه های مختلف از بسیج و سازمان های هلال احمر و دستگاه های دیگر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی پای کار آمدن تا به مردم خدمات بهتری را ارائه کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ۱۶۵ تیم مراقبتی توسط بسیج استان سمنان، خاطر نشان کرد: این تیم ها علاوه بر حضور در مراکز ۱۶ ساعته که کمک به شبکه بهداشت را در دستور داشتند اقدام به بیماریابی به صورت خانه به خانه در تمامی محله ها را داشته اند.

خالقیان با بیان اینکه سازمان بسیج با سازمان دهی ۲۰۳ گروه نظارتی در استان سمنان مشغول به نظازت بر اماکن و صنوف استان سمنان است، عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۸ هزار نیروی بسیجی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون سپاه پاسداران استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی