Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «قدرت الله ولدی» روز پنجشنبه در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر، اظهار داشت: ️ملایر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و روند شیوع ویروس و آمار مبتلایان به کرونا همچنان افزایشی و خطرناک است.

و️ی تاکید کرد: مردم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند و طبق روال گذشته همراهی لازم را با کادر درمان برای قطع زنجیره انتقال بیماری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ف️رماندار ویژه ملایر افزود: بی‌تردید بعد از انجام واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند تاثیر زیادی در روند کاهش میزان ابتلا، بستری و مرگ و میر مبتلایان به کرونا داشته باشد.

و️لدی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌های ملایر هم اکنون تکمیل است و روند بستری به سرعت در حال افزایش است، بیان کرد: در حال حاضر روند واکسیناسیون در سطح شهرستان ملایر مطلوب است و برای پوشش کامل جامعه هدف به ویژه در روستاها نیاز به همکاری مردم داریم.

وی تلاش کادر بهداشت و درمان ملایر را در مقابله با کرونا ایثارگرانه و ستودنی عنوان کرد و گفت: با تلاش و همراهی شبانه‌روزی مجموعه مدیران شهرستان، کادر درمان، بسیج و سپاه، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، ائمه جمعه و جماعات، ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه و مردم، توانستیم در پیک‌های مختلف شرایط را به خوبی کنترل کنیم.

بیمارستان‌های ملایر به اوج ظرفیت خود رسیده‌اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز دراین جلسه گفت: بیمارستان‌های ملایر هم اکنون به اوج ظرفیت خود رسیده‌اند و بیماران سرپایی نیز بسیار زیاد است و باید مراقب باشیم آمار از این بالاتر نرود.

«محسن ترکاشوند» افزود: هم اکنون در اوج پیک پنجم کرونا هستیم و باید با همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به سطح صاف پیک برسیم.

وی با اشاره به اجرای واکسیناسیون در سطح جامعه، گفت: واکسن برای گروه‌های سنی هدف و مخصوصا برای گروه‌های سنی ۶۰ سال به بالا فراهم است و از مردم درخواست داریم که برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با تاکید بر اینکه مرگ و میر در افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند بسیار نادر است، تاکید کرد: این در حالی است که برخی افراد ۶۰ سال به بالا به خصوص در روستاها هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند و نیاز است به مراکز بهداشتی و درمانی روستایی مراجعه کنند.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار تزریق واکسن برای کنترل پیک پنجم را ضروری دانست و گفت: تاکنون ۹۴ هزار دوز واکسن در شهرستان ملایر برای گروه‌های هدف تزریق شده که از این میزان ۷۴ هزار دوز اول و مابقی دوز دوم بوده است.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه مشکلی برای تزریق واکسن در سطح شهرستان نداریم، ادامه داد: ۳۶ درصد جمعیت شهری و حدود ۳۴ درصد کل جمعیت شهرستان ملایر تاکنون علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایرنا، تمامی شهرستان های تابعه استان همدان در وضعیت کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان ملایر محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان ملایر محدودیت های کرونا شهرستان ملایر تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: دشمن با نقشه‌های خود درباره حجاب و عفاف، قصد دارد به سلامت جامعه آسیب بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام عبودی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در حضور فرهنگیان شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: حجاب و عفاف موضوع بسیار مهمی برای معلمان است، مگر می‌شود شغل معلمی را بپذیریم، بعد قوانین این شغل را رعایت نکنیم و قانون را به‌هم زد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف مربوط به بشریت است و نگاه دین ما نسبت مسئله حجاب و عفاف متفاوت است، افزود: در هر مسئله‌ای باید فکر و اندیشه را اصلاح نمود، در دنیا اندیشه‌ها خیلی متفاوتی وجود دارد، خداوند پیامبران و امامان را فرستاد که اندیشه صحیح را به ما یاد دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) که به کوه طور رفت و با خدا مناجات کرد، گفت: حضرت موسی فرمودند؛ «خدایا مرا ببین» خداوند، فرمودند؛ «هرگز مرا نخواهی دید» شاعران به این قصه سه نگاه متفاوت دارند پس باید ماها نیز نگاه‌مان را اصلاح نمائیم.

وی تصریح کرد: بعضی از افراد عریان بودن را مترقی بودن می‌دانند، در صورتی که این موضوع نشان از بی‌غیرتی و بی‌عفتی است.

عبودی خاطرنشان کرد: مرد باید قوام زندگی باشد، باید مدیر زندگی باشد، ما باید بُعد دنیایی حجاب و عفاف را مدنظر داشته باشیم، عزت و شرافت در این مورد باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در مورد بی‌حجابی و بی عفتی معتقد به برخورد تنها نیستیم، این مورد آخرین مرحله است، فلذا اساس کار در این مورد تبیین و گفت‌وگو است با رعایت حفظ شأن و شخصیت طرف مقابل خیلی از کسانی که اهل رعایت نیستند با ارشاد و راهنمایی قابل توجیه و پذیرش هستند.

در ادامه صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: روز معلم تجلیل از موفقیت‌ها و ارزش‌ها است، منظور پاسداشت مقام رفیع معلم است معلمی شغل انبیا الهی بوده و این شغل رفیع است.

وی افزود: یکی از مدارسی که زودتر از مدارس دیگر راه‌اندازی شد حوزه علمیه آیت الله ملک حسینی بود، باید یاد کنیم از این شخصیت برجسته و از مفاخر استان که معلمی جامع بود.

داستار با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب فرموده‌اند؛ «دانشگاه دیر است به مدرسه برسیم»، تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند که حجاب را از زنان و دختران بگیرند، قصد آسیب زدن به سلامت، روح و روان و جریحه‌دار کردن روح مردم و جامعه را دارند، بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند باید به دنبال فرزندپروری دینی و الهی باشیم، باید به دنبال تعمیق باورها بود، بنابراین مدارس تحت مدیریت مدیران باید از تربیت دینی و الهی بهره‌مند شوند.

کد خبر 748177

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد