Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به ساخت دومین کشتی پهن پیکر و اقیانوس‌پیما افراماکس در صدرا بوشهر گفت: این کشتی به وزن ۱۱۳ هزار تن تا پایان امسال تکمیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار سید حسین هوش‌السادات صبح امروز در بازدید از شرکت صدرا بوشهر با اشاره به توانمندی این کارخانه در ساخت سازه‌های دریایی و کشتی اظهار داشت: 10 سکو پارس جنوبی با انجام تمامی مراحل از ساخت، نصب و راه‌اندازی توسط مجموعه صدرا در بوشهر ساخته و تحویل شد که نشان از ظرفیت‌ بالا و توانمندی این واحد صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقتصادهای بزرگ دنیا دریاپایه هستند، خاطرنشان کرد: صدرا در حوزه دریا و ساحل توانمندی‌های بالا و بالقوه دارد که می‌تواند تحوّل‌آفرینی کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) حمایت از تولید داخل و توانمندی دانش ایرانی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: در این راستا با توجه به توانمندی بالای صدرا باید طرح‌های جدید به این مجموعه صنعتی واگذار شود.

سردار هوش‌السادات از اشتغال یک‌هزار نفر در مجموعه صدرا بوشهر خبر داد و بیان کرد: با فعال‌سازی مجدد بخش‌های مختلف صدرا می‌توان اشتغالزایی در این واحد صنعتی را به 10 هزار نفر رساند.

وی با اشاره به ساخت کشتی 113 هزار تنی افراماکس در صدرا بوشهر گفت: نخستین کشتی پهن‌پیکر و اقیانوس‌پیما افراماکس به وزن 113 هزار تن در کلاس استانداردهای جهانی در صدرا بوشهر ساخته و تحویل کارفرما شد و هم‌اکنون در مسیرهای دریایی فعالیت می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به ساخت دومین کشتی افراماکس به وزن 113 هزار تن در صدرا بوشهر تصریح کرد: با تکمیل، تجهیز و نصب تجهیزات راهبری دریایی، دومین کشتی افراماکس تا پایان امسال به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

کشتی اقیانوس‌پیمای "افراماکس" و سکوهای پارس‌جنوبی از تولیدات صدرای بوشهر استنفتکش افراماکس در اوج تحریم‌ها با توان متخصصان داخلی ساخته شدبه آب‌اندازی نفتکش غول‌پیکر 113 هزار تنی افراماکس در بوشهر به روایت تصویر

هوش‌السادات با اشاره به تنوع فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خاطر نشان کرد: در این قرارگاه توانمندی‌ها در اجرای طرح‌ها در حوزه صنایع دریایی، حمل، نقل، سازه‌ها در بخش نفت و گاز وجود دارد که می‌تواند اثرگذاری شگفتی را برای توسعه کشور عملیاتی کند.

وی با اشاره به ساخت سکوهای نفتی در صدرا بوشهر افزود: یکی از توانمندی‌های صدرا ساخت سکو است که در این راستا سکوهای میدان نفتی رشادت‌ در صدرا بوشهر عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم اشاره به ساخت فرمانده قرارگاه صدرا بوشهر دومین کشتی 113 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال سه فقره از اسناد تک برگ اراضی کشاورزی با حضور «رضا افلاطونی»، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور و هیأت همراه تحویل کشاورزان استان شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ظهر شنبه در این مراسم گفت: یکی از اولویت‌های مهم اداره ثبت اسناد و املاک صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی است که تاکنون برای ۱۱ هزار و ۴۷۴ قطعه به مساحت ۱۳۰ هزار و ۵۴ هکتار سند تک برگ صادر شده است.

محمدرضا بزرگمهر افزود: ۳۱ فقره سند تک برگ اراضی کشاورزی به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ هکتار نیز در طی ۲ روز گذشته صادر شده است که به صورت نمادین سه فقره سند تک برگ توسط رئیس سازمان امور اراضی کشور به کشاورزان تحویل داده شد.

کد خبر 6089879

دیگر خبرها

  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود