Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبردر خصوص زمان برگزاری جلسه شورای شهر کرمانشاه با دستور کار انتخاب هیأت رئیسه، گفت: روز شنبه هفته آینده، ششم شهریورماه ساعت هشت و نیم صبح چهارمین جلسه شورای شهر کرمانشاه به منظور انتخاب هیأت رئیسه در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با عنایت به تأکیدات به عمل آمده اعضای شورا در جلسه شرکت کنند تا بتوانیم وضعیت هیأت رئیسه را تعیین تکلیف کنیم و اعضای شورا کارهای خود را شروع کنند.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: از همه اعضای شورای شهر کرمانشاه درخواست دارم با توجه به شرایط سخت اقتصادی و شروع به کار دولت جدید و نیازمندی که به کار بیشتر در حوزه‌های مختلف عمرانی و شهری کرمانشاه داریم برای وقفه‌ای هم که در دوره پنجم شورا برای برخی لوایح و طرح‌های به وجود آمد و نیازمند بررسی بیشتر هم دارند، تلاش کنند.

او در پایان گفت: حتی اگرعضوی از شورای شهر به دلیل بیماری کرونا نتوانست در جلسه حضور یابد به صورت مجازی این امکان فراهم شده است که بتواند در انتخاب هیأت رئیسه شرکت و رأی دهد امیدواریم با توجه به شرایط پیش آمده و تعامل به وجود آمده انتخاب هیأت رئیسه شورا تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار شورای شهر اعضای شورا شورای شهر کرمانشاه انتخاب هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است