Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این آیین پس از اجرای مراسم نظامی «سان»، رزم نوازان ارتش به اجرای برنامه پرداخته و سپس به نشانه احترام و تقدیر، به پرسنل درمانی بیمارستان بعثت گل اهدا شد و در نهایت اورژانس هوایی (بالگرد) نیر به احترام کادر درمان به پرواز درآمد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این آیین گفت: ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست و اهالی این استان همواره قدردان تلاش این عزیزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی افزود:  بیماران و مراجعان به بیمارستان‌ها همواره از برخوردهای توام با اخلاق و کریمانه پرسنل درمانی تشکر کردند و هیچ گاه رشادت آنان را از یاد نمی بزرند.

وی بهترین قدردانی از تلاش های کادر بهداشت و درمان را رعایت توصیه های دلسورانه این قشر در زمینه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز ار حضور در اجتماعات دانست.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان نیز دراین مراسم اظهار داشت: خادمان حوزه سلامت دستان بلند شفابخش خدا بر روی زمین هستند و همه مردم ایثارگری آنان را می ستایند.

سرتیپ دوم امیر «پرویز مرادبکی»با بیان اینکه واژه‌ها ناتوان از بیان عظمت کار مدافعان سلامت است، گفت: اقدامات ایثارگرانه به واژه های ایثارگری هویت دیگری بخشید.

رشید حیدری مقدم، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه جای خالی شهدای عرصه سلامت تا همیشه باقی است، گفت: مجموعه کادر درمان استان با تمام توان برای حفظ و تامین سلامت مردم تلاش می کند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان مدافعان سلامت همدان تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان مدافعان سلامت همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان مدافعان سلامت همدان تکریم و تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟