Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ۱۴ فروردین ماه گذشته دیدار برگشت دو تیم پدیده و پرسپولیس در مشهد به تساوی یک بریک انجامید.

پدیده نیمه اول را در برابر پرسپولیس بسیار خوب آغاز و امین قاسم نژاد، مهاجم جنجالی این تیم موقعیت‌های زیادی خلق کرد. این مهاجم ۳۴ ساله دو دفعه تا آستانه گلزنی به پرسپولیس رفت اما توپ‌های او در دستان حامد لک قرار رگرفت ولی در نهایت در اواخر نیمه اول قاسمی‌نژاد گل برتری پدیده را به ثمر رساند و با شادی جنجالی اش و نشان دادن عدد چهار بیش از پیش خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی‌نژاد در فصل نقل و انتقالت زمستانی علی رغم پیشنهاداتی که داشت ترجیح داد استقلال را برای ادمه بازی انتخاب کند. این بازیکن که جلسات متعددی با مسئولان باشگاه استقلال داشت در نهایت برای اینکه نتوانستند پول رضایت نامه اش را پرداخت کنند و مسئولان پدیده هم چک استقلالی‌ها را قبول نکردند امین به اجبار و بعد از کش و قوس‌های فراوان به مشهد برگشت تا باز هم در خط حمله پدیده به میدان برود.

این بازیکن برای اثبات دوباره اش انگیزه‌های زیادی برای گل زدن به پرسپولیس داشت که همین کار را نیز انجام داد و شادی گل به خصوصی با  نشان دادن عدد چهار انجام داد. قاسمی‌نژاد با این کار هم برای پرسپولیس که رقیب دیرینه استقلال محسوب می‌شود کری خواند و حالا مورد توجه یحیی گل محمدی قرارگرفته است.

باید دید آیا هواداران پرسپولیس درصورت خرید قاسمی‌نژاد آن کُری خوانی را فراموش می‌کنند؟ تجربه نشان می‌دهد با پوشیدن پیراهن پرسپولیس به احتمال زیاد آن کُری خوانی هم فراموش خواهد شد!

البته گفته می‌شود استقلالی‌ها هم مذاکراتی با او داشته اند تا درصورت عدم خرید شیمبا (مهاجم برزیلی فولاد خوزستان) این بازیکن شمالی را جایگزین کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال امین قاسمی نژاد پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟