Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@19:37:54 GMT

چرخش دوباره امین قاسمی‌ نژاد به سمت استقلال

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۴۷۸۶

چرخش دوباره امین قاسمی‌ نژاد به سمت استقلال

امین قاسمی نژاد که از باشگاه پدیده یا همان شهر خودرو مشهد رضایتنامه گرفته، فعلاً در فضای رسانه‌ای بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جابه جا می شود!

به گزارش طرفداری، در حالی که به گفته فرزاد مجیدی امین قاسمی نژاد با وجود مذاکره چند ساعته با باشگاه استقلال از پیوستن به این تیم منصرف شده بود، خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال از چرخش دوباره این بازیکن به سمت مجموعه آبی خبر می‌دهند و مدعی هستند مدیر برنامه امین قاسمی نژاد برای توافق نهایی با باشگاه استقلال وارد این باشگاه شده و اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، قاسمی نژاد و استقلال تا ساعاتی دیگر قرارداد می بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی نژاد از نیم فصل لیگ بیستم مدنظر فرهاد مجیدی و استقلال بود اما وقتی در حاشیه اولین تمرین آبی پوشان در فصل جدید فرهاد مجیدی اعلام کرد دیگر اعتقادی به جذب امین قاسمی‌نژاد ندارد، این بازیکن پس از گرفتن رضایت نامه اش از پدیده، به دلیل دلخوری از گفته های فرهاد مجیدی، از پیوستن به استقلال منصرف شد اما گویا ظرف چند ساعت گذشته با تلاش برخی دوستان مشترک و میانجیگری آنها طرفین حاضر شدند یک بار دیگر بر سر میز مذاکره بنشینند.

البته برخی فعالان نقل و انتقالاتی ادعا می کنند چون امین قاسمی نژاد و باشگاه پرسپولیس بنا به دلایلی با یکدیگر به توافق نرسیدند این بازیکن دوباره به سمت استقلال برگشته است اما فرزاد مجیدی مدعی است مدیر برنامه قاسمی‌نژاد شب گذشته با استقلالی ها مذاکره چند ساعته داشته و در همان جلسه تمام توافق ها حاصل شده بود.

 بعد از ظهر امروز برای ساعاتی شایعه شد امین قاسمی نژاد قصد دارد برای عقد قرارداد با پرسپولیس به دفتر این باشگاه برود، خبرنگاران خودشان را به محل باشگاه پرسپولیس رساندند و جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نیز در باشگاه حاضر شدند اما خبری از حضور قاسمی‌نژاد نشد و حالا صحبت از انتقال این بازیکن به استقلال است. البته بازار نقل و انتقالات از این بازیها زیاد دارد و تا لحظه ای که قرارداد امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا