Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مدیران باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب آخرین مذاکرات با امین قاسمی‌نژاد را انجام دادند و در مورد تمام جزئیات عقدقرارداد با این بازیکن و مدیربرنامه هایش به توافق نهایی رسیدند. قرار بود همان شب کار امضای قرارداد را هم تمام کنند، اما نقص در مدرک باعث شد کار به امروز بکشد.

قاسمی‌نژاد برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس، حتی شخصاً وارد عمل شد و از فرهاد حمیداوی رضایتنامه دریافت کرد تا هر طور شده، به قولی که به یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس داده بود، عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن حتی در روز‌های اخیر در تهران حضور داشت و در منزل یکی از بازیکنان پرسپولیس مذاکرات خود برای دریافت رضایتنامه از شهرخودرو و همچنین توافق با پرسپولیس را پیش برد. تا ظهر امروز، کار انتقال قاسمی‌نژاد به یک امضا احتیاج داشت تا قطعی شود، اما به یکباره برخی افراد از سوی باشگاه استقلال وارد این ماجرا شدند.

یکی از نزدیکان قاسمی‌نژاد، خبر از رشد چندبرابری رقم قرارداد این بازیکن با استقلال را بر سر زبان‌ها انداخت و به این شکل، بازیکنی که قرار بود در نیم‌فصل به استقلال بیاید و سپس راهش به سمت پرسپولیس کج شده بود، حالا دوباره مسیر حضور در استقلال را در پیش گرفته است!

در فضای فوتبال این طور شایعه شده که مدیربرنامه‌های این بازیکن موفق شد با سوبهره از نام باشگاه پرسپولیس، رقم پیشنهادات قاسمی‌نژاد را به بالاترین حد خود برساند.

البته غیر از استقلال، قاسمی‌نژاد چهارشنبه شب با مدیران مس رفسنجان، گل گهر سیرجان و همچنین سپاهان اصفهان هم ملاقاتی داشت و از سوی یکی از اقوام خود به باشگاه فولاد نزدیک شد، ولی تا عصر امروز نیز، پای وعده اش به مدیران پرسپولیس ماند.

گفته می‌شود او حتی بامداد پنجشنبه در پاسخ به تلفن یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفته بود به پرسپولیسی‌ها جواب مثبت داده و نمی‌تواند جای دیگری برود، ولی وقتی سمیعی متوجه شد تا ساعت ۱۸:۴۵ پنجشنبه معطل وعده‌های مدیربرنامه‌های این بازیکن مانده، دفتر باشگاه را ترک کرد.

البته برخی نزدیکان به باشگاه پرسپولیس می‌گویند سمیعی برای برداشتن یکسری مدارک به دفتر خود رفته بود و خبری از مذاکره نبود، ولی نمی‌توان گفت حضور او به ماجرای انتقال قاسمی‌نژاد به پرسپولیس بی‌ارتباط است.

به هر حال، فوتبال ایران از شب گذشته تا به حال بازیچه دست یک بازیکن بی‌حاشیه به نام امین قاسمی‌نژاد بود، بازیکنی که در پاسخ به تماس‌های خود بار‌ها عنوان کرده مشغول مشورت با نزدیکانش است تا بهترین تصمیم را بگیرد. بیشتر بخوانید: مبلغ قرارداد شیمبا با استقلال مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس امین قاسمی نژاد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

به نقل از ایسنا اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900248

دیگر خبرها

  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر