Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- محدودیت‌های تردد کرونایی که از ۲۴ مرداد آغاز شده بود فردا به پایان می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در کشور از 24 مرداد ماه این ممنوعیت‌ها به صورت ویژه  در ایام تعطیلات در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال شد و فردا آخرین روز این طرح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این طرح جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان و تردد شبانه نیز از ساعت 22 تا سه بامداد ممنوع است و خودرو‌هایی که قانون را رعایت نکنند 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.

تمامی خودروهایی که جریمه کرونایی دارند تا یکماه فرصت پرداخت دارند در غیر اینصورت جریمه‌های آنها دو برابر خواهد شد.

سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی اخیر منجر به کاهش 50 درصدی تردد در محورهای برون‌شهری استان شده است.

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت بیش از 7000 خودرو به شهرهای خود عودت داده شده‌اند عنوان کرد: در این طرح سفر به خارج از استان ممنوع است عنوان کرد: برای کارهای درمانی و مأموریت‌های کاری مجوز صادر می شود در غیر این صورت تا فردا تردد ممنوع است.

حیدری گفت: پوشاندن یا مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است و علاوه بر توقیف به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود و باید خلافی خودرو نیز پرداخت شود.

وی افزود: محورهای کنترلی استان شبکه بزرگراهی و راه‌های اصلی دو طرفه است که در شبکه بزرگراهی بیشتر از طریق سامانه هوشمند کنترل می‌شود اما برای محورهای فرعی مابین دو شهرستان تیم‌های اعمال محدودیت حضور دارند.

حیدری با اشاره به اینکه یکی از محدودیت‌های ویژه در این مدت رعایت ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری بوده است عنوان کرد: اتوبوس‌ها مجاز به استفاده از یک سوم ظرفیت هستند و در پایانه مبدأ و طول مسیر نسبت به کنترل آن‌ها اقدام می‌شود و در صورت اضافه سرنشین علاوه بر جریمه نسبت به برگشت به مبدأ اقدام خواهد شد.

واکنش اشتری به جلوگیری از تردد یک پزشک در اتوبان کرج ـ قزوین: پلیس به وظیفه‌اش عمل کرداشتری: وزارت بهداشت اسامی پزشکان مجاز برای تردد بین استانی را به پلیس اعلام کندپزشکان استان قزوین تنها با مجوز فرمانداران حق تردد بین استانی دارند

سرهنگ فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهور کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح تشدید ممنوعیت تردد تاکنون 833 دستگاه خودرو در ترددهای درون شهری استان کرمانشاه جریمه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی مشمول جریمه شده‌اند گفت: در این مدت 4 هزار و 348 خودرو نیز در ترددهای شبانه ( ممنوعیت تردد از ساعت 22 تا 3 بامداد) مشمول اعمال قانون و جریمه 200 هزارتومانی شده‌اند.

شیری با بیان اینکه هرگونه تردد در شهرهای قرمز مشمول جریمه یک میلیون ریالی و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه دارد عنوان کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا از ترددهای غیرضروری جدا خودداری و به حفظ سلامت خود و و شهروندان کمک کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد