Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق با بیان اینکه ایران جزء شش کشور اول تولید کننده رمز ارز‌ها است گفت: قیمت یارانه‌ای برق، جذابیت لازم را برای سودجویی و سوءاستفاده برخی افراد فراهم کرده است.

خبرگزاری میزان- مصطفی رجبی مشهدی در گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: ایران جزء شش کشور اول استخراج کننده رمز ارز‌ها در دنیا است که متاسفانه عمدتا استخراج آن به صورت غیر مجاز صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت یارانه‌ای برق، جذابیت لازم را برای سودجویی و سوءاستفاده برخی افراد فراهم و سود‌های کلانی را نصیب آن‌ها کرده است.

معاون شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ادامه داد: در حال حاضر نیروگاه‌های ما ۵۲ تا ۵۳ هزار مگاوات تولید برق دارند که مصرف ما بیشتر از این میزان است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه همکاران ما تمام وقت در تلاش برای تامین برق کشور هستند خاطر نشان کرد: اگر مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز‌ها نبودند قطعا خاموشی‌هایی که در این ادوار به صورت پراکنده اتفاق افتاد، کمتر می‌شد و شاید اتفاق نمی‌افتاد.

بیشتر بخوانید: افزایش ۳۰۰ مگاواتی مصرف برق در کشور

در حال تکمیل...

برچسب ها: رجبی مشهدی توزیع نیروی برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رجبی مشهدی توزیع نیروی برق رجبی مشهدی رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه