Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک کارشناس فوتبال روسیه درباره مذاکره زنیت و لیون فرانسه برای انتقال سردار آزمون توضیحاتی داد.

آنتون وانیوشوف با اشاره به آخرین وضعیت مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت گفت:

انتقال سردار آزمون به اروپا به یک‌سری کلاسیک تبدیل شده است اما فاصله چندانی تا خط پایانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج روز دیگر پنجره نقل‌وانتقال‌های بسیاری از لیگ‌های اروپایی بسته می‌شوند و زنیت و آزمون فرصت کمی برای تصمیم نهایی دارند. سردار آزمون مدت‌هاست که تمایل خود برای حضور در لیگ قدرتمندتری در اروپا ابراز کرده و ماندن در روسیه گزینه‌اش نبود اما پیشنهادهای چندانی نداشت.

این کارشناس فوتبال روسیه افزود:

این طور نیست که تیم‌های اروپایی تردیدی برای خرید آزمون داشته باشند اما نمی‌خواهند پول زیادی هزینه کنند. ارزش این بازیکن ۲۵ میلیون یورو است اما تیم‌های اروپایی به دنبال پس‌انداز هستند و آزمون هم در سال پایانی قراردادش با زنیت است. در فصل زمستان امکان مذاکره مستقیم تیم‌ها با این بازیکن و انتقالش رایگانش در تابستان آینده وجود دارد. در تمام فصل تابستان از تمایل تیم‌های رم ایتالیا و بایرلورکوزن برای جذب آزمون صحبت شد. رم پس از جذب دو مهاجم قید انتقال آزمون را زد اما بایرلوکوزن هنوز می‌‌تواند روی این بازیکن حساب کند.

آنتون وانیوشوف ادامه داد:

در روزهای اخیر بحث انتقال آزمون به لیون فرانسه مطرح شد که این تیم حاضر است ۱۱ میلیون یورو پرداخت کند. این مبلغ اختلاف زیادی با درخواست ۲۰ میلیون یورویی زنیت دارد. از سویی سردار آزمون از امضای قرارداد جدیدی با زنیت خوددداری کرد و این تیم هم مایل نیست بدون دریافت هیچ پولی او را از دست دهد. زنیت و آزمون وارد یک داستان دشوار شده‌اند. وقتی بازیکنی می‌خواهد برود باید آزاد شود. با توجه به فرم خوب آزمون در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر روسیه امکان جدایی‌اش آسان نیست. پیدا کردن جایگزین چنین بازیکنی هم سخت است. آزمون سازگاری زیادی با لیگ برتر روسیه دارد و امتیازهای زیادی برای تیمش می‌گیرد. شرایط سردار آزمون قابل نادیده گرفتن نیست. از سویی زنیت به او نیاز دارد و از سوی دیگر نمی‌خواهد درآمدش در قبال فروش آزمون را از دست دهد. به نظر می‌رسد نبود مدیر ورزشی در زنیت نتیجه‌اش اکنون نمایان شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زنیت لیون فرانسه سردار آزمون لیگ برتر روسیه زنیت سردار آزمون لیگ برتر روسیه لیون فرانسه سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حاجی‌زاده درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

او افزود: برای همین ۲۰ درصد صف‌آرایی خیلی عجیب‌وغریبی شد. آمریکا، انگلیس و فرانسه به رژیم صهیونسیتی کمک کردند.

کد خبر 848557 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود