Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@10:28:04 GMT

مجیدی سرمربیگری استقلال را دقایقی واگذار کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۳۳۰

مجیدی سرمربیگری استقلال را دقایقی واگذار کرد +عکس

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش مشرق، تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* در تمرین امروز یک میهمان ویژه حضور داشت. شهاب مرتضوی هوادار استقلال که ویدیویی از او منتشر شده که در آن گفته بود آرزویش این است که روزی سرمربی استقلال و فرهاد مجیدی دستیارش شود، امروز با هماهنگی در تمرین حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و در ادامه مانند یک سرمربی نظاره‌گر این جلسه تمرینی شد و فرهاد مجیدی در اقدامی خداپسندانه جای خود را به وی داد تا بازیکنان برای خوشحالی این میهمان ویژه دست بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* محمد دانشگر که در دو روز آغازین تمرینات غایب بود امروز خود را به کادر فنی استقلال معرفی کرد.

* بازیکنان استقلال امروز در غیاب ملی پوشان این تیم زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه های هوازی و تاکتیکی پرداختند.

*فرامرز ظلی پیشکسوت تیم استقلال در اواخر تمرین در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با کادر فنی خوش و بش کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فرهاد مجیدی استقلال تمرین استقلال سرمربیگری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است