Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اعزام کارمندان بسیجی به مناطق محروم جهت ساخت و تعمیر منازل در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی عصر امروز در نشست خبری هفته دولت با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: ایام پاسداشت هفته دولت فرصت خوبی و مغتنمی برای بازخوانی و تبیین سیره شهیدان والامقام رجایی و باهنر است که به طور قطع چنین کار و اقدامی در هفته دولت آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته دولت بسیج کارمندان برنامه های بسیار خوبی با رویکرد ترویج ویژگی ها و شاخصه های شهدای دولت مانند ساده زیستی، ولایتمداری، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم و ولی نعمتان، نترسیدن از دشمن و اعتماد نداشتن به وعده‌های دشمن و مبارزه با فساد را در دستور کار دارد که بیش از 55 عنوان برنامه در این هفته توسط دفاتر بسیج کارمندان در سطح استان برگزار خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های بسیج کارمندان در شرایط شیوع بیماری کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی است که با تکیه بر 55 گروه جهادی فعال متشکل از کارمندان بسیجی در قالب تیم های مراقبتی، نظارتی، حمایتی و واکسیناسیون اقدامات موثر انجام می دهند.

بسیج کارمندان گیلان به کمک محرومان می‌رودبیش از 8 میلیارد ریال کمک به نیازمندان توسط بسیج کارمندان اصفهان توزیع شدمرکزی| بسیج کارمندان 600میزخدمت با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار کرد

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی  با اشاره به کمک‌های مومنانه این قشر بسیج در استان گفت: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشیتی در راستای رزمایش کمک مومنانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در دستور بسیج کارمندان و ادارات بوده که بیش از هجده هزار بسته کمک مومنانه توزیع شده و در ایام محروم و صفر و هفته دولت نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: در راستای نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در ادارات و دستگاه های دولتی بیش از چهل نفر از کارمندان بسیجی در این راستا سازماندهی و نقش آفرینی می کنند، همچنین طی یک فراخوان عمومی به کارمندان تمامی نیروهای متخصص در رشته های پرستاری، پزشکی و سایر تخصص های مرتبط شناسایی شدند که با ساماندهی شکل گرفته به مراکز واکسیناسیون از جمله مرکز شهید سلیمانی اراک و مراکز نقاهتگاه در سطح اراک و در صورت نیاز به سایر شهرستان ها خدمات ارائه می دهند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی  با اشاره به اعزام جهادگران بسیجی گفت: اعزام کارمندان بسیجی به مناطق محروم جهت ساخت و تعمیر منازل در دستور کار بوده که طی یک سال اخیر چهار واحد مسکونی توسط کارمندان بسیجی احداث شده و تلاش جهادگران بسیجی در حوزه ادارات در راستای محرومیت زدایی با قوت ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیج کارمندان پرچم دار پیگیری مطالبات مردم از دستگاه های اجرایی و دولتی است در این راستا با برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی این مهم را پیگیری می کند اما با توجه به شیوع بیماری کرونا روش برگزاری میزهای خدمت متفاوت شده است.

عباسی عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ششصد میز خدمت در سطح استان برگزار شد که بیش از پانصد عنوان از مشکلات مردم مورد پیگیری قرار گرفت که در سال جاری میزهای خدمت با 3 رویکرد عمومی، تخصصی و سلامت با حضور بیش از 30 دستگاه اجرائی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در راستای رفع موانع تولید میزخدمت در کارخانجات با حضور دستگاه های اجرائی در دستور کار است که در هفته دولت در شرکت های صنعتی اراک و خمین نیز میز خدمت صنعتی برگزار خواهد شد، با توجه به مشکلاتی که در حوزه انرژی و برق وجود داشت از یک ماه گذشته برگزاری رزمایش شهید عباسپور در دستور کار قرار گرفت و این رزمایش با قوت و با هدف فرهنگ سازی، مصرف بهینه برای کاهش مصرف برق اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/711/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارمندان بسیجی بسیج کارمندان دستور کار هفته دولت استان مرکزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است