Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طی یک فراخوان عمومی به کارمندان کلیه نیروهای متخصص در رشته های پرستاری، پزشکی و سایر تخصص های مرتبط شناسایی شدند که با ساماندهی شکل گرفته به مراکز واکسیناسیون از جمله مرکز شهید سلیمانی اراک و مراکز نقاهتگاه در سطح اراک و در صورت نیاز به سایر شهرستان ها خدمات ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در تشریح برنامه های این سازمان در هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرامیداشت هفته دولت فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین سیره شهیدان رجایی و باهنر است چراکه تبیین سیره و شخصیت و بالا بردن شناخت مردم از شهید رجایی و شهید باهنر در هفته دولت آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

وی افزود: در هفته دولت بسیج کارمندان برنامه های بسیار خوبی با رویکرد ترویج ویژگی ها و شاخصه های شهدای دولت همچون ساده زیستی، ولایتمداری، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم و ولی نعمتان، نترسیدن از دشمن و اعتماد نداشتن به وعده‌های دشمن و مبارزه با فساد را در دستور کار دارد که بیش از ۵۵ عنوان برنامه در این هفته توسط دفاتر بسیج کارمندان در سطح استان برگزار خواهد شد.

عباسی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های بسیج کارمندان در شرایط شیوع بیماری کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی است که با تکیه بر ۵۵ گروه جهادی فعال متشکل از کارمندان بسیجی در قالب تیم های مراقبتی، نظارتی، حمایتی و واکسیناسیون اقدامات موثر را انجام می دهند.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در دستور بسیج کارمندان و ادارات بوده که بیش از ۱۸ هزار بسته کمک مومنانه توزیع شده و در ایام محروم و صفر و هفته دولت نیز انجام خواهد شد.

عباسی گفت: در راستای نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در ادارات و دستگاه های دولتی بیش از ۴۰ نفر از کارمندان بسیجی سازماندهی شده و نقش آفرینی می کنند. همچنین طی یک فراخوان عمومی به کارمندان کلیه نیروهای متخصص در رشته های پرستاری، پزشکی و سایر تخصص های مرتبط شناسایی شدند که با ساماندهی شکل گرفته به مراکز واکسیناسیون از جمله مرکز شهید سلیمانی اراک و مراکز نقاهتگاه در سطح اراک و در صورت نیاز به سایر شهرستان ها خدمات ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: اعزام کارمندان بسیجی به مناطق محروم جهت ساخت و تعمیر منازل در دستور کار بوده که طی یکسال گذشته ۴ واحد مسکونی توسط کارمندان بسیجی احداث شده و تلاش جهادگران بسیجی در حوزه ادارات در راستای محرومیت زدایی با قوت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیج کارمندان پرچم دار پیگیری مطالبات مردم از دستگاه های اجرایی و دولتی است در این راستا با برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی این مهم را پیگیری می کند اما با توجه به شیوع بیماری کرونا روش برگزاری میزهای خدمت متفاوت شده است. در سال گذشته بیش از ۶۰۰ میز خدمت در سطح استان برگزار شد که بیش از ۵۰۰ عنوان از مشکلات مردم مورد پیگیری قرار گرفت که در سال جاری میزهای خدمت با سه رویکرد عمومی، تخصصی و سلامت با حضور بیش از ۳۰ دستگاه اجرائی در دستور کار است.

وی افزود: در راستای رفع موانع تولید، میزخدمت در کارخانجات با حضور دستگاه های اجرائی در دستور کار است که در هفته دولت در شرکت های صنعتی اراک و خمین نیز میز خدمت صنعتی برگزار خواهد شد و با توجه به مشکلاتی که در حوزه انرژی و برق وجود داشت از یک ماه گذشته برگزاری رزمایش شهید عباسپور در دستور کار قرار گرفت و این رزمایش با قوت و با هدف فرهنگ سازی، مصرف بهینه برای کاهش مصرف برق اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، برگزاری مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی، مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان دولت و خانواده های آنها، راه اندازی نمایشگاه عکس با موضوعات دستاوردهای نظام اسلامی و مجاهدت های بسیجیان در ایام کرونا در سطح ادارات، تکریم خانواده های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ادارات، تقدیر از کارمندان نمونه بسیجی، سرکشی از بیمارستان ها و تجلیل از مجاهدت های مدافعان سلامت و اجرای برنامه های بصیرتی و فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین برنامه در هفته دولت توسط بسیج ادارات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرونا در ایران کارمندان بسیجی بسیج کارمندان دستور کار هفته دولت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!