Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@15:36:27 GMT

افزایش ساعات کاری داروخانه‌های هلال احمر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۶۱۸۳

دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر، گفت‌: داروخانه هایی می توانند شبانه روزی فعالیت کنند که مجوز داشته باشند، اما ساعات کاری داروخانه های هلال احمر برای خدمت به بیماران نیازمند دارو تا ساعات پایانی شب افزایش یافته است. محمد حسن قوسیان مقدم دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با میزان در مورد ساعات کار داروخانه‌های هلال احمر برای توزیع دارو‌های بیماران کرونایی گفت:داروخانه‌هایی که منع ندارند و مجوز فعالیت ۲۴ ساعته دارند می‌توانند شبانه روزی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با این حال مراکزی که مجوز شبانه روزی ندارند ساعت کاری آنان افزایش پیدا کرده است و تا ساعت ۱۲ شب این‌ها فعالیت می‌کنند.
وی گفت: تلاش بر این است که این دارو‌های مورد نیاز به خوبی در مراکز ما توزیع شود، در مرکز طالقانی مرکزتک نسخه‌ای اختصاص پیدا کرده برای تهیه دارو‌های بیماران کرونایی تا این عزیزان بتوانند دارو‌های مورد نیاز خود را تامین کنند.
قوسیان مقدم افزود:به طور کلی در تهران سه داروخانه هلال احمر، دو داروخانه برای سازمان تدارکات پزشکی و یک داروخانه در شهر ری ویژه جمعیت هلال احمر برای خدمت به بیماران نیازمند به دارو وجود دارد.
وی در توضیح این سوال که چرا ساعات کاری برخی از این مراکز کوتاه است، گفت: ساعت کاری ویژه این مراکز از ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ بوده است که با توجه به شرایط موجود اتفاقا این بازه تغییر و این داروخانه‌ها از صبح تا ساعات پایانی شب یکسره برای ارائه خدمات به شهروندان آماده هستند.
قوسیان مقدم درپایان مورد واردات واکسن گفت: واردات واکسن همچنان با قوت سابق ادامه دارد و این هفته نیز محموله جدیدی را وارد کشور خواهیم کرد، رایزنی‌ها برای واردات بیشتر و افزایش شرکای بین المللی برای تنوع بخشی به گونه‌های واکسن مورد اعتماد وجود دارد.   بیشتر بخوانید: تکمیل واکسیناسیون اساتید و کارکنان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر داروخانه واکسن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر داروخانه واکسن داروخانه ها هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی