Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با همکاری و مشارکت شهروندان تهرانی و از طرف دیگر تعطیلی اصناف و فعالان بخش خدماتی، میزان مراجعان سرپایی کرونا با کاهش روبرو بوده است.

علیرضا زالی رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: بحث قرنطینه در حال حاضر مطرح نشده است و نتیجه ارزیابی ما از نظر میدانی این است که خوشبختانه در باره زمانی تعطیلی شهر تهران اوضاع در مسیر بهبودی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت شهروندان تهرانی و از طرف دیگر تعطیلی اصناف و فعالان بخش خدماتی، شرایط را نسبت به قبل بهتر کرد و اولین شاخص پس از تعطیلی‌های اخیر میزان کاهش مراجعان سرپایی بود که میتواند پیش درآمدی برای تغییر سایر شاخص‌ها باشد.

رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد: عموم مردم و شهروندان تهرانی باید بدانند که با پایان این دور و گذشتن از آن نیز باید نکات و دستورالعملها و شیوه نامه‌ای بهداشتی را رعایت کرده و از رفتارهای پرخطر جلوگیری کنند.

 

 

کسانی که واکسن زده‌اند، ساده انگاری نکنند

زالی اضافه کرد: در حال حاضر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نسبت به هفته قبل با رشد خوبی روبرو بوده است و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: مریم نباید فراموش کنند که در صورت سهل انگاری و عدم رعایت پروتوکل‌های بهداشتی سرعت انتقال ویروس کرونا را شدت می‌بخشند و مجددا امکان سرایت این بیماری به آن‌ها وجود خواهد داشت.

رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: با همراهی مستمر مردم در رعایت پروتوکل‌های بهداشتی، پیش بینی می‌شود که طی روزهای آینده هم شاهد کاهش آمار در سایر شاخص‌های در حوزه بیماری کرونا در شهرهای مختلف کشور باشیم.

زالی همچنین تاکید کرد: افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، نباید نسبت به انتقال این ویروس و ابتلا به کرونا، ساده انگاری کرده و خود را با خطر مواجه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرنطینه کرونا زالی رمدیسیور رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز