Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴۰۰ نفر در پروژه‌های عمرانی بندری چابهار مشغول کارند که عمدتاً از بومیان منطقه هستند. - اخبار استانها -

بهروز آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درسواحل مکراناظهار داشت: پروژه‌های عظیم دریایی و بندری برای چابهار تعریف شده و بندر چابهار را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است؛ درحال حاضر احداث کریدور کمربندی با اعتبار 1000 میلیارد تومان، احداث دیوار حفاظت ساحلی با اعتبار 135 میلیارد تومان و احداث سیلوهای غله به ارزش 600 میلیارد تومان مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بندر چابهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموع اشتغال‌زایی در فقط پروژه‌های عمرانی بزرگ و کوچک چابهار چیزی بیش‌از 1400 نفر است که عمدتا بومیان منطقه هستند، افزود: درحال حاضر چیزی بیش‌از 10 درصد کالای اساسی کشور به بندر چابهار وارد می‌شود؛ سال گذشته به‌خاطر ورود کالای اساسی فقط 200 هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده که خود منشا اشتغال‌ آفرینی زیادی بوده است.

ابنیه بندر چابهار برای خدمت‌رسانی مطلوب به حوزه صادرات و واردات بهسازی می‌شودتداوم ترانزیت از طریق بندر چابهار به افغانستان ضرورت اصلی ایرانترانزیت کالا به افغانستان از طریق بندر چابهار از سر گرفته شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به عقب ماندگی‌های چابهار در شاخص‌های توسعه‌ای نظیر آبرسانی، شاخص‌های بهداشتی و ...، بندر چابهار هیچ‌گاه خود را سربار شهر نکرده است و سعی کرده باری هم از روی دوش شهر بردارد.

آقایی افزود: درحال حاضر آب‌شیرین کن بندر با ظرفیت بیش‌از 4 هزار مترمکعب علاوه بر آنکه نیاز آبی کشتی‌ها، لنج‌ها و بندر را تامین می‌کند آماده است به به هر قدر نیاز به شهر و مردم شهر و تانکرهای آبرسان شهر آبرسانی کند. درپنج سال اخیر بیش‌ از 13 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بندر انجام شده که 70 میلیون دلار آن فقط در سه سال گذشته انجام شده و مجموعا 24 میلیون دلار هم توسط با ورود 6 جرثقیل هندی انجام شده است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان پروژه های عمرانی میلیارد تومان بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است