Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد تابع» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط کاروان اعزامی ایران به شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک اظهار داشت: از سال ۲۰۱۸ دستورالعمل‌هایی با رویکرد موفقیت کاروان توسط کمیته ملی پارالمپیک اجرایی شد و نتیجه این برنامه‌ها به‌زودی مشخص می‌شود. البته نمی‌شود که پیش‌بینی دقیقی از نتایج ورزشکاران داشته باشیم زیرا شرایط مسابقه و لحظات تعیین‌کننده در کسب موفقیت یا ناکامی هستند اما رویکردی که کمیته در پی گرفته کیفی گرایی است که ملاک اعزام را در کسب سهمیه تعریف نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به رفع دغدغه‌های ورزشکاران در بخش‌های مختلف گفت: ما بر اساس سیاست کیفی گرایی و شانس مدال ورزشکاران را به سه دسته تقسیم کردیم و درنهایت برنامه نیز بر مبنای این دستورالعمل‌ها بود. حقوق و پاداش آنان نیز بر مبنای این دستورالعمل‌ها است و هر ورزشکاری که بتواند رنگ مدال را عوض کند مابه‌التفاوت پاداش به وی پرداخت خواهد شد.

او این را هم عنوان کرد: با کمک وزارت ورزش و جوانان یک اقدام مهم انجام شد که استرس ابتلا به کرونا را از ورزشکاران دور کرد. ما با کمک زارت ورزش و جوانان واکسیناسیون انجام دادیم و این کار برای تمام ورزشکارانی بود که شانس حضور در توکیو را داشتند. اکنون در دهکده پارالمپیک سختی گیری‌های زیادی انجام می‌شود و تاکنون مورد مشکوکی در بین ورزشکاران از ابتلا به شیوع در ویروس کرونا دیده می‌شود.

تابع با اشاره به فرصت‌های حضور در پارالمپیک توکیو افزود: آوردگاه‌های بزرگ ورزشی تنها جایی برای کسب مدال نیست بلکه می‌شود در آن دیپلماسی ورزشی را در بخش‌های مختلف به کار گرفت. همچنین می‌شود کارهای فرهنگی زیادی را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: ایران فرهنگ غنی دارد که قابلیت نمایش در سراسر جهان را دارد. کمیته پارالمپیک هر دوره کاروان را مزین به نام شهدا یا قهرمانان ملی خواهد کرد و این یک امر پسندیده است. در این دوره کاروان ایران به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نام سردار دل‌ها مزین شده است. امیدوارم کاروانی که به نام این قهرمان ایران و محور مقاومت نام‌گذاری شده موفقیت چشمگیری در توکیو کسب کند.

شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم شهریورماه آغاز شد و کاروان ایران از بین ۱۰۰سهمیه کسب‌شده با ۶۲ ورزشکار ( ۷ زن و ۵۵ مرد) در ۱۰ رشته جودو، قایقرانی، تکواندو، بسکتبال با ویلچر، دوچرخه‌سواری، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی، تیر و کمان و وزنه‌برداری در این رویداد حضور دارد.

کاروان پارالمپیک ایران در پانزدهمین دوره بازی‌ها با کسب ۲۴ نشان ( هشت طلا، ۹نقره و هفت برنز) در جایگاه پانزدهم ایستاد.

این رویداد چهاردهم شهریور به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک توکیو پارالمپیک توکیو تکواندو کمیته ملی پارالمپیک محمد تابع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است