Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:24:25 GMT

حریفان ملی پوشان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۷۰۷۲

حریفان ملی پوشان مشخص شدند

مرحله مقدماتی تیروکمان بازیهای پارالمپیک توکیو برگزار شد تا ملی پوشان آماده رقابت نهایی شوند.

به گزارش ایمنا، مسابقات تیراندازی با کمان از ساعت ۹ صبح امروز (جمعه – به وقت توکیو) در سایت تیراندازی با کمان مجموعه یومه‌نوشیما پیگیری شد.

نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها زهرا نعمتی، محمدرضا زندی و فرزانه عسگری بودند که به ترتیب در ریکرو انفرادی، انفرادی w۱ و کامپوند انفرادی به رقابت با حریفان خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان، زهرا نعمتی با ۶۳۰ امتیاز در ماده ریکرو انفرادی سوم شد، فرزانه عسگری با ۶۷۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و محمدرضا زندی با ۶۴۳ امتیاز و عنوان ششمی به کار خود در مرحله تعیین

رنکینگ پایان داد.

با توجه به نتایج ثبت شده، حریفان ملی پوشان تیروکمان هم مشخص شدند. بر این اساس، زندی با قرار گرفتن در رده ششم باید در مرحله حذفی به مصاف اندرسون از آفریقا جنوبی برود. فرزانه عسگری

به مصاف سانتی الورورا از ایتالیا می‌رود. زهرا نعمتی نیز در بخش ریکرو با اِما رُز از آمریکا مصاف خواهد کرد.

منبع: فارس

کد خبر 517404

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک ورزشكار پاراالمپيكي پارالمپیک ایران زهرا نعمتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره