Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسینی مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد به مناسبت روز داروساز پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم شهریور به مناسبت میلاد محمد زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمی دان ایرانی به عنوان روز داروساز نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال روز داروساز را در حالی گرامی می‌داریم که خانواده بزرگ سلامت کشور، با بحران همه گیر کرونا مواجه بوده و همکاران داروساز در این شرایط بحرانی با ارائه خدمات دارویی و اطلاع رسانی مراقبت‌های دارویی، کوشش گسترده‌ای را در توسعه بهداشت و درمان و مقابله با همه گیری ویروس کرونا، بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای مدافع سلامت، این روز را به جامعه داروسازان مهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است با همدلی همه عزیزان، گام‌های استواری در راستای اعتلای سلامت مردم برداشته شود.

از خداوند منان آرزوی سلامتی، طول عمر باعزت و توفیقات علمی را برای شما عزیزان مسالت دارم.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز داروساز زکریای رازی پیام تبریک روز داروساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا