Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلا امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه وجود بیماری کرونا و شیوع گسترده آن باوجود تنها یک بیمارستان در این شهرستان ازجمله نگرانی‌های مردم دامغان محسوب می‌شود، ابراز داشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در سفر به این شهرستان متوجه ضرورت ساخت بیمارستان دوم شدند که درنهایت با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مجوز ساخت آن داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه با توجه به شرایط موجود ساخت هر چه سریع‌تر بیمارستان دوم مطالبه به‌حق دامغانی‌ها است، افزود: با ایجاد مرکز کلینیک رضایی دامغان نیز توسط استاندار موافقت شد که تجهیز این مرکز نیز باید در اولویت قرار گیرد و این نیز از درخواست‌های مردم این شهرستان است.

لزوم تلاش دولتمران برای حل مشکلات مردم

امام‌جمعه دامغان به مسئله افغانستان و خروج با خفت و خواری آمریکا از این کشور نیز اشاره کرد و ابراز داشت: طلبان باید با ایجاد دولت فراگیر با مشارکت همه گروه‌های افغان هر چه زودتر امنیت و ثبات را در منطقه حاکم و کشور خود را اداره کند.

رستمیان بابیان اینکه هشتم شهریور سالروز ترور شهیدان رجایی و باهنر به نام مبارزه با تروریسم نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: در حالی با دفاع در برابر بیگانگان به ما و کشورهای همسایه لقب تروریست می‌دهند که آمریکا خود مظهر شرارت و تروریسم پروری در جهان به شمار می‌رود و این استعمارگران غربی خود منشأ تروریست هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته دولت قرار داریم می‌بایست دولتمردان و مسئولان نظام ارتباط خود را با مردم نزدیک‌تر کنند و برای حل مشکلات جامعه بکوشند که باروی کار آمدن دولت سیزدهم این امیدها افزایش‌یافته و مردم انتظار دارند مدیران جامعه با پیروی از منش و رفتار شهید رجایی در راستای برطرف کردن چالش‌های موجود قدم بردارند.

کد خبر 5290437

منبع: مهر

کلیدواژه: دامغان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی محرم 1400 واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد