Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه مصلی شهر ایلام ، با اشاره به تشکیل کابینه دولت گفت: امروز وقت این است که وزرای منتخب به شعار‌هایی که ریاست جمهوری اعلام کردند، جامه عمل بپوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اکثریت وزرای پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد گرفته و رئیس جمهور بر اساس شعار‌های امیدآفرینی که به مردم داده کابینه را به مجلس معرفی و مجلس نیز به عنوان منتخبان مردم وزرا را بررسی و به آن‌ها رای اعتماد دادند.

او ادامه داد: تاکنون مردم همراه بوده و پس از آن نیز همراهی خواهند کرد و به خوبی می‌دانند بررسی و رفع مشکلات کشور نیازمند برنامه زمان دار است.

او مطرح کرد: آنچه در سال‌های اخیر اتفاق افتاده مشخص کرده که رفع مشکلات یک روزه حل شدنی نیست و در برنامه مدت دار قابل رفع خواهد بود.

او یکی از مهمترین مطالبات کنونی مردم این استان را اولویت سفر رئیس جمهور به استان اعلام کرد و ادامه داد: مردم ایلام به عنوان استانی ولایت‌مدار با پیشینه پرافتخار، شهیدپرور و با مشارکت حداکثری در انتخابات ، انتظار دارند نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان انجام گیرد.

امام جمعه ایلام یکی از مهمترین مشکلات کنونی استان را علی رغم مستعد بودن برای سرمایه‌گذاری، نداشتن راه آهن، آزاد راه، بزرگراه و رکورد دار تورم کشور عنوان کرد و گفت: امید است اولین سفر استانی رئیس جمهور از استان شهیدپرور ایلام آغاز شود.

حجت الاسلام‌کریمی تبار همچنین با اشاره به انتخاب استانداران از سوی رئیس جمهور افزود: استاندار هر استان نماد تحقق شعار‌های رئیس جمهور و وزرا است و مردم این استان مطالبه دارند که شخصی قوی، شایسته، متعهد، متخصص، کارآمد، دارای روحیه مردم داری، محرومیت زدایی، ولایت مداری و مستقل برای این استان انتخاب شود.

او همچنین با تبریک هفته دولت ، اظهار کرد: پیوند کارگزاران با خدا مهم‌ترین شاخصه نظام اسلامی است و اگر مسئولان بخواهند در مسیر بندگی به وظایف خود خود عمل کنند، یاری خداوند آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع کرونا ، مهمترین عامل مصونیت مردم را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد و ادامه داد: مردم انتظار معجزه نداشته باشند و از حضور در تجمع‌ها به ویژه در آرامستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه رفع مشکلات رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی